معاونت علمی در هفته‌ای که گذشت؛

از اعطای گرنت ۳ میلیون تومانی تا طراحی اوراق وقف علم و فناوری

هفته گذشته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اخبار متعددی داشت که در این بسته خبری آن‌ها را بازگو می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، هفته گذشته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اخبار متعددی داشت که در این بسته خبری آنها‌ را بازگو ‌می‌کنیم.

اعطای ۳ میلیون تومان گرنت خدمات آزمایشگاهی

اسماعیل قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:‌ هریک از اعضای هیئت علمی مراکز آموزشی و پژوهشی سراسر کشور می‌توانند خدمات آزمایشگاهی خود را با تخفیف حداقل ۳۰ و حداکثر ۵۰ درصدی از شبکه دریافت کنند.

اوراق وقف علم و فناوری طراحی می‌شوند

 محمد مرفوع مدیر کل دفتر تامین مالی و سرمایه‌گذاری معاونت توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری با اشاره به افزایش همکاری‌ها بین معاونت علمی و فناوری و سازمان اوقاف و امور خیریه، گفت: سال ۹۵ نخستین مرحله همکاری‌ها بین معاونت علمی و فناوری و سازمان اوقاف و امور خیریه با انعقاد تفاهم نامه همکاری آغاز شد و این همکاری‌ها از آبان ماه سال گذشته قوت گرفت.

مرفوع، با اشاره به همکاری‌های خوب سازمان اوقاف و امور خیریه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تصریح کرد: امیدوار هستیم توسعه این همکاری‌ها نتایج خوبی برای رونق اقتصاد دانش بنیان و طرح‌های فناورانه داشته باشد.چ

نخبگان؛ یکی از نقاط اتکاء برای مقابله با تحریم‌ها

 نهمین جلسه هیئت امنای پارک علم و فناوری پردیس به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این جلسه فعالیت‌های پارک علم و فناوری پردیس و شرکت‌های عضو آن را مثبت ارزیابی و بر لزوم تلاش هر چه بیشتر مسئولان پارک برای توسعه فعالیت‌های دانش بنیان تأکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: اگر جهت گیری پارک‌های فناوری کشور و شرکت‌های دانش بنیان به سمت ارائه طرح‌های نوین و تجاری سازی ایده‌های نوین باشد، این مراکز علمی به جایگاهی برای جذب و حفظ استعداد‌ها و نیروی انسانی نخبه کشور تبدیل می‌شوند و دیگر شاهد مهاجرت نیروی انسانی مستعد و نخبه به خارج از کشور نخواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار