افتتاح باشگاه بازی و ورزش کودکان در شهربابک

نخستین و تخصصی ترین باشگاه ورزشی کودکان استان از نظر تجهیزات ورزشی در شهربابک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  باشگاه ورزشی ـ تخصصی کودکان به نام تکامل با حضور میثم پاریزی رئیس اداره ورزش و جوانان، قاسم شمسی معاونت سیاسی و اجتماعی فرماندار، محمد بخشوده رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهربابک افتتاح شد.
زهره فاتحی، مدیر باشگاه تکامل در مراسم افتتاحیه این باشگاه ورزشی با بیان اینکه کار تجهیز این باشگاه حدود ۱۱ ماه طول کشید، گفت: زیربنای باشگاه تکامل حدود ۲۵۰ متر مربع است و برای تجهیز آن، ۷۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی به کم تحرکی و فقر حرکتی کودکان اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف باشگاه تکامل جذب کودکان به ورزش با رویکرد افزایش مهارت‌های حرکتی قبل از شروع ورزش حرفه‌ای است.
فاتحی با بیان اینکه باشگاه تکامل بدون هیچ بازی مکانیکی و الکترونیکی با هدف افزایش فعالیت‌های بدنی، مهارت‌های حسی حرکتی، بنیادی، تمرکزی، فاکتور‌های آمادگی جسمانی و... فعالیت می‌کند، تصریح کرد: این باشگاه با بیش از ۴۰ نوع مهارت و فعالیت بدنی در قالب بازی‌های حرکتی متنوع طراحی شده است.
میثم پاریزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک نیز با اشاره به اینکه چنین باشگاهی برای اولین بار و مختص کودکان در استان تاسیس شده است، ابراز امیدواری کرد: شاهد تعدد این چنین باشگاه‌هایی در شهرستان باشیم تا در کنار سیستم آموزشی، کار رشد و پرورش کودکان تکمیل شود که در پی آن نسلی شاداب و سرزنده را تحویل جامعه دهیم.
انتهای پیام/ب

باشگاه تخصصی بازی و ورزش کودکان در شهربابک افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار