بازگشایی جاده های شول آباد الیگودرز توسط راهداری مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: جاده روستا‌های منطقه شول آباد الیگودرز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: جاده روستا‌های چکان، دهقادی و سایر روستا‌های منشعب این جاده‌ها در منطقه شول آباد الیگودرز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان بازگشایی شد.

 زندی‌فرروز افزود: جاده روستایی چگان شهرستان الیگودرز توسط عوامل و تجهیزات اعزامی اداره کل راهداری استان مرکزی به استان لرستان امروز به صورت کامل رفع انسداد و بازگشایی شد.

وی ادامه داد: جاده شول‌آباد و روستای چگان در سیل اخیر استان لرستان به صورت کامل تخریب و روستاییان این منطقه را برای تامین مایحتاج خود با مشکل مواجه کرده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطر نشان کرد: ۲۰ نفر از عوامل راهداری این استان همراه با ۶ دستگاه کمپرسی، یک دستگاه جرثقیل، یک دستگاه کمرشکن، ۲ عدد لودر، یک عدد گریدر و ۲ دستگاه بلدوزر با وقوع سیل در استان لرستان از ۱۶ فروردین ماه برای بازگشایی جاده‌های شهرستان‌های ازنا و الیگودرز به این منطقه اعزام شده اند.

زندی فر افزود: جاده‌های روستایی شهرستان ازنا و بخش عمده‌ای از جاده‌های شهرستان الیگودرز توسط عوامل راهداری استان مرکزی بازگشایی شده است.

انتهای پیام/ ر

جاده‌های شول آباد الیگودرز توسط راهداری مرکزی بازگشایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.