عضو سابق هیئت مدیره استقلال: فسخ قرارداد خارجی ها بدون یک ریال دروغ خنده داری است/ وزیر در قرارداد شفر نقش داشته است

زمانی گفت: در مورد دخالت وزیر در قرارداد شفر و هماهنگی کامل با مدیر عامل سابق شک نداشته باشید.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد عقد قرارداد با وینفرد شفر در دوره مدیر عامل سابق باشگاه گفت: در باشگاه استقلال هیچ اقدامی بدون اطلاع وزیر ورزش انجام نمی‌شد و باید در مورد ساده‌ترین کار‌ها از وزیر اجازه می‌گرفتند.

وی ادامه داد: متاسفانه در باشگاه استقلال هیئت مدیره هیچ کاره است و در روز‌های حضور من و بعد از استعفا هم گفتم که وزیر ورزش در تصمیمات باشگاه استقلال دخالت دارد و با وجود اینکه تمام مسئولیت‌ها در باشگاه‌ها بر عهده هیئت مدیره است، اما در استقلال تصمیمات فقط با هماهنگی و دستور وزیر صورت می‌گرفت و بعید است که وزیر در جریان قرارداد ۲ ساله نباشد و خلاف میل او انجام شده باشد.

زمانی ادامه داد: شک نکنید در برکناری وینفرد شفر هم وزیر وزش نقش داشته است و او در جریان تمام امور استقلال است و هیئت مدیره در هیچکدام از این موارد دخالت ندارد و تصمیمات را زویر می‌گیرد.

وی در مورد ادعای علی خطیر مبنی بر فسخ قرارداد الحاجی گرو و نویمایر بدون پرداخت یک ریال از استقلال گفت: این موضوع از محالات است و بیشتر شبیه دروغ سیزده است. مگر می‌شود بازیکنان خارجی بدون دریافت پول از ایران بروند؟ ملکی عضو دیگر هیئت مدیره به من گفت حدود ۵ یا ۶ میلیارد پول گرفتند و رفتند و این‌ها دروغ بزرگی است که باور نکنید.

زمانی در مورد استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مجلس گفت: در این باره بنده اطلاعی ندارم و نمی‌دانم نمایندگان درخواستی داده اند یا نه و فردا احتمالا این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وی در پایان گفت: وقت برای تسویه حساب زیاد است و استقلال باید در روز‌های آتی با تمرکز کامل بازی‌ها را پشت سر بگذارد و در زمان لازم در مورد این مسائل حرف خواهیم زد. باشگاه استقلال بخش فرهنگی خود را از دست داده است و باید در مورد این موضوع جدی بحث کرد.

انتهای پیام/

اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار