قیمت و زمان عرضه خانواده پیکسل 3a اعلام شد

پس از رونمایی رسمی گوشی‌های جدید گوگل با نام‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL زمان عرضه و قیمت آن‌ها مشخص شد.

قیمت و زمان عرضه خانواده پیکسل 3aبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز گوگل جدیدترین سری گوشی خود را رونمایی کرد. این گوشی‌ها پیسکل 3a و پیکسل 3a XL نام دارند. در خبر‌های دیگر در رابطه با دوربین بسیار فوق‌العاده این دستگاه و قابلیت‌های عالی آن صحبت کردیم. اکنون قیمت و زمان عرضه آن را به شما اعلام می‌کنیم.

برای این که قیمت این سری زیاد نشود گوگل نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را فاکتور گرفت و تنها نسخه موجود گوشی‌های جدید آن دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هستند. قیمت پیکسل 3a و پیکسل 3a XL در ایالات متحده آمریکا به ترتیب ۳۹۹ دلار و ۴۷۹ دلار است. قیمت این دو گوشی در اروپا هم با آمریکا یکسان است، اما مسلما به یورو محسابه می‌شود. در نتیجه گوشی اول ۳۹۹ یورو و گوشی بزرگ‌تر ۴۷۹ یورو خواهد بود.

همان طور که مشاهده می‌کنید پیکسل 3a دقیقا نصف قیمت پرچمدار این شرکت یعنی پیکسل ۳ است. پیکسل ۳ با قیمت ۷۹۹ دلار در بازار به فروش می‌رسد. در واقع شما با دادن نصف پول این گوشی می‌توانید صاحب دستگاهی شوید که بهترین قابلیت‌های پرچمدار خود یعنی صفحه نمایش OLED و دوربین بسیار با کیفیت را دارد.

قیمت و زمان عرضه خانواده پیکسل 3a اعلام شد

برای خرید گوشی پیکسل 3a XL شما ۴۲۰ دلار کمتر مدل پرچمدار آن پول نیاز دارید. گوشی پیکسل ۳ XL برای داشتن ناچ بزرگ شهرت داشت. در ضمن این گوشی‌های جدید هم اکنون در سایت فروش آنلاین گوگل و سایر خرده فروشان بزرگ در دسترس هستند. همچنین پیکسل با ۵ اپراتور مختلف قرار داد بسته است. این اپراتور‌ها شامل Verizon، T-Mobile، Sprint، US Cellular و Google Fi می‌شود.

سری پیکسل 3a در ۱۰ بازار دیگر از امروز عرضه می‌شود: استرالیا، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، سنگاپور، اسپانیا، تایوان و انگلیس. البته گوگل هند، یکی از بزرگ‌ترین بازار‌های گوشی‌های هوشمند خود را، فراموش نخواهد کرد. گوشی‌های جدید این شرکت در هفته آینده، یعنی از ۱۵ مه در هند عرضه خواهند شد.


بیشتر بخوانید: اطلاعات گوشی‌های Pixel 3a گوگل لو رفت +تصاویر


انتهای پیام/

قیمت و زمان عرضه گوشی‌های جدید پیکسل

برچسب ها: فناوری ، پیکسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار