ارسال دومین محموله کمک‌های دانشگاهیان اصفهان به مناطق سیل‌زده خوزستان

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان از ارسال دومین محموله کمک‌های طرح پویش ملی کسر حقوق دانشگاهیان استان اصفهان به مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، محمد باقری مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان در مراسم ارسال دومین مرحله کمک‌های طرح پویش ملی کسر حقوق دانشگاهیان استان اصفهان به مناطق سیل‌زده خوزستان اظهار داشت: پویش ملی کسر حقوق دانشگاهیان با طرح پیشنهادی بسیج اساتید در تمامی دانشگاه‌های کشور، تا اتمام آلام ناشی از سیل روز‌های نخست سال جاری همچنان و با قدرت تمام ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به شرکت بیش از ۵۰۰ نفر از دانشگاهیان استان اصفهان در این طرح که از مرتبه‌های علمی بالایی نیز برخوردارند، افزود: در مرحله نخست در پایان فروردین‌ماه جاری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، کمک‌های غیر نقدی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون ریال به همراه یک گروه ۱۰ نفره از کارشناسان مشاوره، به مدت یک هفته به استان خوزستان اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان اظهار داشت: امروز در مرحله دوم این پویش، کمک‌های غیر نقدی به ارزش بیش از ۲۵۰ میلیون ریال شامل اقلام بهداشتی، فرش و ... به استان خوزستان ارسال شد و با همکاری بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، میان هموطنان عزیز آن خطه توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به شروع فصل گرما در مناطق سیل‌زده و نیاز به کمک‌های دیگر، از همکاری و همراهی جامعه دانشگاهیان استان اصفهان در این طرح تشکر می‌کنیم، با توجه به استقبال دانشگاهیان و نیاز‌های احصا شده از مناطق سیل‌زده، مرحله سوم ارسال کمک‌ها و حضور اساتید فنی و مشاوره‌ای، به فضل الهی بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

باقری افزود: ما تلاش می‌کنیم که این حرکت ماندگار را در دیگر دانشگاه‌های استان گسترش دهیم، البته استادان حاضر در این پویش درخواست دیگری هم دارند و آن اینکه از نظرات علمی و فنی ایشان به نحو شایسته استفاده شود که در همین راستا اساتید بسیجی دانشگاه صنعتی اصفهان و اندیشکده علمی راهبردی آب، نامه‌ای را به سران محترم سه قوه ارسال کرده‌اند.

وی گفت: همچنین استادان اندیشکده علمی راهبردی شهر اسلامی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، درصدد ارائه طرح مورد نیاز برای مناطق سیل‌زده در دوران بازسازی خواهند بود و جامعه دانشگاهیان استان اصفهان، با تمام ظرفیت علمی در کنار سیل‌زدگان هستند.

این مرحله از ارسال کمک‌ها، با همیاری دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا، دولت‌آباد، نیک‌آباد، گلپایگان و اصفهان (خوراسگان) و دانشگاه‌های غیردولتی جمع‌آوری و ارسال شده است.

انتهای پیام/م

 

ارسال کمک‌های دانشگاهیان اصفهان به مناطق سیل‌زده خوزستان

برچسب ها: اخباردانشجویی ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار