حجت‌الاسلام مصباحی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ملت باید یکپارچه از شورای عالی امنیت ملی حمایت کند/ اروپا در مقابل آمریکا به شدت ضعف نشان داد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اروپا بنای همکاری با ایران را ندارد و در مقابل آمریکا به شدت ضعف نشان داده است.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مهلت دوماهه ایران به اتحادیه اروپا ضمن تشکر از اظهارات رئیس جمهور و شورای عالی امنیت ملی در اقدام جدید برای مقابله با خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: این اقدام گام مثبتی بوده و ما از این حرکت حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه انتظار داریم این مسیر استمرار پیدا کرده و گام‌های بعدی هم برداشته شود، ادامه داد: اروپا بنای همکاری با ایران را ندارد و در مقابل آمریکا به شدت ضعف نشان داده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در مقابل آن‌ها باید یک حرکت جدی داشته باشیم، افزود: اگر اروپایی‌ها در این مهلت ۶۰ روزه گام مثبتی بردارند، قابل قبول خواهد بود.

وی با بیان اینکه اولتیماتوم تعبیر غلطی است، اضافه کرد: ما به اروپایی‌ها اولتیماتوم نداده‌ایم بلکه ایران به آن‌ها ۶۰ روز مهلت داده که اقدام جدی کنند، درغیر اینصورت ایران از تعهدات خود عقب نشینی می‌کند.

حجت الاسلام مصباحی مقدم در پایان گفت: ملت باید یکپارچه پشت سر رئیس جمهور و شورای عالی امنیت ملی قرار گیرد و بدانیم که این حرکت به عقب نشینی آمریکا منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار