پیشرفت ۸۵ درصدی کشتارگاه طیور در کامیاران

فرماندار کامیاران گفت: کشتارگاه تمام مکانیزه صنعتی طیور این شهرستان با ظرفیت ۲ هزار قطعه در ساعت ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مسعود الماسی فرماندار کامیاران،با اشاره به اینکه این کشتارگاه یکی از طرح‌های مهم توسعه پایدار روستایی در روستای ورمهنگ از توابع بخش مرکزی این شهرستان است گفت: این طرح در زمینی با مساحت ۲ هکتار با اشتغالزایی مستقیم ۴۰ نفر و ظرفیت کشتار ۲ قطعه در ساعت در حال اجرا است.

وی افزود: تاکنون برای احداث این طرح ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات توسعه پایدار روستایی پرداخت و مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از طرف سرمایه گذار نیز هزینه شده است.

الماسی با اشاره به دغدغه‌های زیست محیطی یادآورشد: اجرای سیستم تصفیه خانه، سبتینک و فیلتر تصفیه هوا همراه با رعایت جوانب و اصول بهداشتی از مهمترین مسائلی بوده که در این پروژه به آن توجه شده است.

فرماندار کامیاران با بیان اینکه تاکنون در این شهرستان ۱۸۰ میلیارد ریال پرداخت شده است تاکید کرد: این میزان تسهیلات به ۲۴۴ طرح با اشتغالزایی ۴۲۲ نفر پرداخت شده است.

الماسی اضافه کرد: تاکنون ۳۵۰ طرح به بانک‌های عامل ارسال شده که تسهیلات مورد نیاز آن‌ها ۴۰۶ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۶۷۵ نفر است.

انتهای پیام/ع

کشتارگاه کامیاران اشتغالزایی مستقیم ۴۰ نفر و ظرفیت کشتار ۲ قطعه در ساعت را دارد

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.