به ریاست فرماندار ارومیه دومین جلسه شورای آموزش وپرورش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،دومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۸   ریاست علیرضا ملا محمدی زاده فرماندار شهرستان ارومیه و با حضور اشرف نجف آباد و محمد مجرد مدیران آموزش و پرورش نواحی دوگانه ارومیه و اساتید تعلیم و تربیت در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه برگزار شد.
 
اشرف نجف آباد مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه در این جلسه گفت:با توجه به قانونمندی ارتباطات و اهمیت شورا‌ها در نظام جمهوری اسلامی و از جمله در آموزش و پرورش نیاز است که نسل جوان را به سمت و سوی متعالی هدایت کرد.
 
وی بیان کرد:روابط عمومی پویا و چالاک، به مثابه یک واحد عملیاتی سازمانی قدرتمند، رشد و توسعه آموزش و پرورش را به دنبال دارد.
 
وی گفت:به روز کردن اطلاعات و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با مدیران و مسوولینِ مجموعه همواره باید مورد توجه کارشناسان روابط عمومی قرار گیرد، برای مخاطبانش خوراک فکری و فرهنگی فراهم کند ودر جهت جلب مشارکت عمومی صاحبان فکر و اندیشه در راستای پیشبرد برنامه‌ها و نظارت موثر و پایدار آن‌ها در عملکرد دستگاه و پیگیری امور باشد.
 
اشرف نجف آباد بیان کرد:شورا‌ها برای انجام وظایف خود بیش ازهر چیز به همدلی و همیاری دستگاه‌هایی نیازمندند که در قانون شورا‌ها برای آن‌ها وظایفی تعیین شده است.
 
مدیر ناحیه یک ارومیه افزود:براساس ماده ۸ بند ۱۹ قانون شورا‌های آموزش و پرورش مبنی بر جلو گیری از افت تحصیلی دانش آموزان و تلاش در ارتقای کیفیت برنامه‌های آموزشی و پرورشی، شورای آموزش و پرورش رفع مشکلات تحصیلی دانش آموزان را از وظایف اصلی خود دانسته و با برنامه ریزی‌های مدون در این زمینه تلاش و همفکری مینماید.
 
در حال تکمیل/م
 

برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.