دادستان دلفان:

برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با عاملان سرقت مسلحانه

دادستان عمومی شهرستان دلفان گفت: دستگاه قضایی با عاملان سرقت مسلحانه روز گذشته شهر نورآباد برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  دادستان عمومی شهرستان دلفان گفت: دستگاه قضایی با عاملان سرقت مسلحانه روز گذشته شهر نورآباد برخورد خواهد کرد.

محمد زیرک  افزود: ساعت چهار بعدازظهر روز چهارشنبه چهار سارق مسلح وارد یک مغازه طلافروشی در خیابان امام خمینی شهر نورآباد می‌شوند.
وی اظهار داشت:صاحب مغازه قبل از ورود یکی از سارقان به مغازه با هوشیار متوجه می‌شود و زنگ خطر دکمه تولید دود غلیظ را فشار می‌دهد که با این اقدام فضای مغازه تیره و تار می‌شود و سارق قبل از هرگونه اقدامی فرار می‌کند.
زیرک همچنین بیان کرد: سارقان که احتمالا جهار نفر بودند سوار بر خودرو تیبا پا به فرار می‌گذارند.
دادستان دلفان افزود: پس از حادثه پلیس اقدامات تامینی و شناسایی را انجام می‌دهد که خوشبختانه سرنخ‌های خوبی را بدست آورده اند.
وی گفت: پلیس موفق شده خودرو تیبا سارقان را در روستای اشرف آباد کشف کند که در استعلام مشخص شد خودرو تیبا سرقتی و پلاک نیز متعلق به یک پژو سرقتی است.
دادستان دلفان تاکید کرد: پس از وقوع جرم دستورات لازم صادر شده و پلیس در حال تحقیقات لازم است.
وی با بیان اینکه دستگاه قضایی بشدت با سرقت‌های مسلحانه برخورد خواهد کرد گفت: بدون شک در بر ابر سارقان کوتاه نخواهیم آمد و دلفان نقطه امنی برای اینگونه جرایم نخواهد بود.
شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قراردارد.

انتهای پیام /ب

دستگاه قضایی با عاملان سرقت مسلحانه برخورد خواهد کرد

برچسب ها: دادستان ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیستم ضد سرقت مسلحانه
۱۶:۴۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما هم سالهاست این دستگاهی که شما بهش میگید دود زا را داریم که اسم اصلیش فوگ هستش ولی فرق ما با بقیه اینه که به خریداران دروغ نمیگیم و با خطر مواجهشون نمیکنیم چون دستگاه فوگ مطلقا برای مقابله با سرقتهای مسلحانه مناسب نیستند چون سارقین که شدیدا استرس دارند با دیدن دود ممکنه راهشونو گم بکنند و اقدام به شلیکهای کور کنند. دستگاه فوگ فقط به درد اماکنی میخوره که بزرگ هستند و سارقین باید دید داشته باشند تا بتونن اجناس قابل سرقت را پیدا کنند مثل فرش فروشیها، عتیقه فروشیها و ....

برای مقابله با سرقتهای مسلحانه فقط سیستم ضد سرقت مسلحانه گاردمن استفاده میشه چون هم نمیذاره سارقین به فروشندگان داخل طلافروشی صدمه بزنند و نه حتی یک تیکه طلا سرقت کنند.