برگزاری اولین گلریزان شهر کرمان در ماه رمضان

اولین گلریزان شهر کرمان با عنوان ماه، ماه در محل صدا و سیمای مرکز کرمان با حضور چند نفر از اعضاء هیات امناء ستاد دیه استان، مسئولان و جمعی از خیران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  رمضان امیری؛ مدیر کل اداره زندان‌ها و نائب رئیس هیات امنای ستاد دیه استان در  مراسم گلریزان ماه، ماه ضمن اشاره به اینکه خیرین برگی ماندگار را در نظام زندانبانی ایجاد کرده اند گفت: حضور خیرین و نیکوکاران در مراسم جشن‌های گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هر ساله نسبت به سال گذشته افزایش پیدا می‌کند.

امیری افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر دو نوع زندانی در زندان‌ها تحمل حبس می‌نمایند افرادی که بصورت عمدی مرتکب جرم شده و قوانین را زیر پا گذاشته اند و افرادی که بصورت سهوی وارد زندان می‌شوند بیشتر کسانی که بصورت سهوی وارد زندان شده اند نام و حضورشان در زندان باعث تخریب موقعیت اجتماعی آنان در جامعه می‌گردد که با برگزاری یکسری کلاس‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی سعی در حفظ شان و منزلت آنان گردیده است.

نائب رییس هیات امناء ستاد دیه استان در ادامه افزود: تمامی مردم نوع دوست دیار کریمان می‌توانند می‌توانند ستاد دیه را در زمینه آزادی محکومین جرائم غیر عمد استان یاری کنند.

وی تاکید کرد: صرفا بحث کمک و پرداخت نقدی نیست، زیرا مردم نوع دوست کرمان می‌توانند در زمینه اخذ رضایت و تخفیف بدهی هم ستاد دیه را یاری دهند.
انتهای پیام/ی

کمک به ستاد دیه برای یاری به زندانیان نیازمند کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار