ثبت نام ۳ میلیون نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی در فارس

مدیرکل ثبت احوال فارس گفت: بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار متقاضی دریافت کارت هوشمند ملی در سامانه ثبت احوال ثبت نام کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، انصاری مدیر کل ثبت احوال استان فارس با اشاره به اینکه در یک سال اخیر بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر متقاضی دریافت کارت هوشمند ملی در سامانه ثبت احوال ثبت نام کرده اند بیان کرد: از این تعداد برای ۲ میلیون و ۹۲۰ هزار نفر کارت صادر شده که مابقی نیز در مرحله صدور است.

وی با اشاره به رفع شدن مشکل صدور کارت هوشمند ملی در کشور افزود: هم استانی‌هایی که تا زمان دریافت کارت هوشمند ملی نیاز به انجام کار‌های بانکی و اداری دارند از اول خرداد می‌توانند با ارائه رسید دریافتی زمان ثبت نام این کارت از خدمات اداری و بانکی بهره‌مند شوند.

انصاری تصریح کرد: با اشاره به ابلاغیه این سازمان به ادارات و بانک‌ها مبنی بر الزام ارائه کارت هوشمند ملی در زمان دریافت خدمات از هم استانی‌ها درخواست کرد با مراجعه به دفاتر پستی و پیشخوان دولت نسبت به ثبت نام کارت هوشمند ملی اقدام کنند.

مدیر کل ثبت احوال استان فارس ادامه داد: روزانه ظرفیت ثبت نام ۱۲ هزار متقاضی دریافت کارت هوشمند ملی در فارس و جود دارد که این اداره کل آمادگی دارد در صورت همکاری هم استانی‌ها در یک فاصله زمانی ۲ ماهه کار ثبت نام کارت ملی هوشمند را در استان به پایان برساند.

انتهای پیام/ت

ثبت نام متقاضیان برای دریافت کارت ملی هوشمند در فارس

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.