تکریم مسافران معلول درکارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر رانندگان اراکی

کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی اراک با هدف تکریم مسافران معلول برگزار شد.

تکریم مسافران معلول درکارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر رانندگان اراکیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی اراک با هدف تکریم و تعامل مثبت با مسافران معلول، جانباز و سالمند به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اراک با مشارکت سازمان حمل و نقل بار و مسافر برگزار شد.

این کارگاه آموزشی ۲ روزه است و روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت و یکم خرداد در فرهنگسرای سیدالشهدا واقع در خیابان قائم مقام برگزار می‌شود.

حمید کربلایی حسنی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این کارگاه، کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی با هدف تکریم و تعامل مثبت با مسافران معلول، جانباز و سالمند برگزار می‌شود.

کربلایی حسنی افزود: اتوبوس‌های جدید که وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شده اند مجهز به رمپ متحرک هستند و در این کارگاه به رانندگان نحوه استفاده از این رمپ‌ها و کمک به معلولین عزیز آموزش داده می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین برخی پارک‌ها و خیابان‌ها برای استفاده معلولین و سالمندان مناسب سازی شده اند.

آموزش نحوه تذکر صحیح به روزه خواران در وسایل حمل ونقل عمومی اراک

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ممکن است برخی شهروندان رعایت حال روزه داران را نکنند و در وسائل حمل و نقل عمومی اقدام به روزه خواری کنند افزود: در این کارگاه همچنین به رانندگان حمل و نقل عمومی نحوه تذکر صحیح به روزه خواران آموزش داده خواهد شد.

تکریم مسافران معلول درکارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر رانندگان اراکی

انتهای پیام / م

شهر اراک در حال مناسب سازی معابر و وسایل حمل و نقل عمومی

برچسب ها: رمضان 98 ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.