شیرازی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

میزان تقاضا در بازار دل و جگر کاهش یافت/ هر سیخ جگر گوسفندی ۴ هزار تومان

یک مقام مسئول با اشاره به کاهش میزان تقاضا در بازار نرخ هر سیخ جگر، دل و قلوه گوسفندی را ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان اعلام کرد.

غلامحسین شیرازی رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به علت کاهش میزان تقاضای دل و جگر در بازار،  میزان کشتار پایین آمده است.


بیشتر بخوانید: تهرانی‌ها روزی ۵ تن دل و جگر مصرف می‌کنند/ فعالیت ۲۰ کشتارگاه در تهران 


رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه   قیمت هرکیلو جگر گوسفندی را بین ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان و هر کیلو جگر گوساله را ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون هر سیخ جگر، دل و قلوه گوسفندی ۳ هزار و ۵۰۰ تا  ۴ هزار تومان است.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه، یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دل، جگر و قلوه در تهران مشغول به فعالیتند.

وی درپاسخ به این پرسش که بازار دل و جگر نسبت به سال گذشته تغییری داشته یا خیر تصریح کرد: بطور قطع وضع بازار تغییر کرده چرا که به علت گرانی میزان تقاضا در بازار کاسته شده و خرید مردم به نسبت سال گذشته کمتر شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه گفت: امیدواریم تلاش و راهکار‌هایی برای صنف دل و جگر و قلوه درنظر گرفته شود که قاچاق این صنف هم به حداقل برسد.

شیرازی با تاکید بر فعالیت جگرکی سیار در سطح شهر تهران گفت: جگرکی‌های سیار که از امکانات کمی برخوردار هستند مجوزی از اتحادیه و اتاق اصناف ندارند و در کنار آن اداره بهداشت نظارتی بر فعالیت آن‌ها ندارند فعالیت آن‌ها بر واحد‌های مجاز تأثیر گذاشته است.

وی در پایان گفت: در تلاشیم که این بازار را به یک ثبات نسبی برسانیم.

انتهای پیام/

جگر گوسفندی کیلویی بین ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار