اندروید ۹ پای در ۲ گوشی شیائومی بروزرسانی می‌شود

شیائومی در حال ارائه نسخه پایدار بروزرسانی اندروید ۹ پای برای دو گوشی ردمی ۶ پرو و ردمی نوت ۵ پرو است.

اندروید ۹ پای در ۲ گوشی شیائومی بروزرسانی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه مارس گذشته شیائومی شروع به ارسال بروزرسانی نسخه‌های بتای اندروید ۹ پای برای هر دو گوشی ردمی ۶ پرو - Redmi 6 Pro و ردمی نوت ۵ پرو - Redmi Note 5 Pro کرد. این شرکت این کار را برای جلب توجه تسترها در هند انجام داد. اکنون به نظر می‌رسد که باگ‌های نرم‌افزاری این سیستم عامل بر طرف شده‌اند زیرا یک بروزرسانی پایدار از این سیستم عامل برای هر دو این گوشی‌ها در حال عرضه شدن است. این خبر بسیاری خوبی برای صاحبان این تلفن‌های هوشمند است.

بروزرسانی جدید سیستم عامل اندروید ۹ پای که با کد MIUI 10.3.2.0.PDMMIXM شناخته می‌شود ۱.۶ گیگابایت حجم دارد. این بروزرسانی جدید پچ امنیتی مه ۲۰۱۹ را نیز شامل می‌شود. همچنین پس از نصب آن گوشی کاربر از حسگر تشخیص چهره در App Lock پشتیبانی می‌کند. با این قابلیت می‌توانید می توانید اپلیکیشن های گوشی را قفل کنید و زمانی که گوشی مقابل صورت شما قرار گرفت قفل برنامه باز شود. همان طور که انتظار می‌رفت در این نسخه پایدار بسیاری از مشکلاتی که در گذشته دیده می‌شد، رفع شده‌اند.

اندروید ۹ پای در ۲ گوشی شیائومی بروزرسانی می‌شود


بیشتر بخوانید: شکست پرچمداران اپل، سامسونگ و هوآوی در تقابل با گوشی جدید میزو


اگر شما فردی هستید که در هند زندگی می‌کنید و دارای گوشی ردمی نوت ۵ پرو هستید نسخه MIUI 10.3.1.0.PEIMIXM اندروید ۹ پای را دریافت می‌کنید که با حجمی حدود ۱.۶ گیگابایت عرضه می‌شود. این بروزرسانی شامل پچ امنیتی مه ۲۰۱۹ نیز هست. هر دو بروزرسانی‌ در مراحل مختلف منتشر می‌شوند در نتیجه ممکن است دستگاه کنونی شما کمی دیرتر نسبت به بقیه ارتقا پیدا کند. شیائومی قول داده است که گوشی ردمی Y2 در ژوئن اندروید ۹ پای را دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دو گوشی ردمی ۶ پرو و ردمی نوت ۵ پرو  بروزرسانی پایدار اندروید پای را دریافت می‌کنند

برچسب ها: فناوری ، شیائومی ، ردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار