نسخه جدید سیستم عامل ساعت‌های هوشمند اپل معرفی شد +تصاویر

شرکت اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود سیستم عامل جدید ساعت‌های هوشمند خود یعنی Watch OS 6 را معرفی کرد.

نسخه جدید سیستم عامل ساعت‌های هوشمند اپل معرفی شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بزرگ اپل طبق رسم هر ساله، کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود را برگزار کرد. این مراسم روز دوشنبه در سن خوزه کالیفرنیا برگزار شد و طی این کنفرانس، توسعه‌دهندگان شرکت اپل محصولات جدیدی از جمله سیستم عامل‌های جدید iOS 13، iPad OS و Watch OS و همچنین مانیتورهای جدید Mac Pro را به صورت رسمی معرفی کرد. طی این مراسم، Watch OS 6 با قابلیت‌های جدید خود توجه همه را به خود جلب کرد.

به نوعی می‌توان گفت که Watch OS 6 یکی از مهم‌ترین سیستم عامل‌هایی بود که در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل معرفی شد و قابلیت‌های جالبی برای آن در نظر گرفته شده است. اولین چیزی که برای این سیستم عامل به صورت واضح به چشم می‌خورد، طرح‌های جدیدی است که برای اپل واچ‌ها پیاده شده‌اند. یکی از مشکلاتی که کاربران ساعت‌های هوشمند اپل داشتند، کم بودن تنوع در طراح‌های زمینه ساعت بود که حالا اپل با معرفی Watch OS 6 این مشکل را حل کرده است و چهره‌های جدید و جالبی برای اپل واچ‌ها ارائه کرده است.

نسخه جدید سیستم عامل ساعت‌های هوشمند اپل معرفی شد +تصاویر

قابلیت دیگری که اپل برای Watch OS 6 در نظر گرفته، زنگ ضربه‌ای است. به یاد ایام قدیم و زمانی که ساعت‌ها زنگ ظربه‌ای داشتند، اپل توانسته با استفاده از موتور ضربه‌ای ساعت هوشمند خود شرایطی را فراهم کند که اپل واچ‌ها بتوانند با صدای ملایم‌تری زنگ بزنند و انواع هشدار را به او بدهند.


بیشتر بخوانید: سیستم عامل‌های جدید اپل چه زمانی عرضه می‌شوند؟


تا به حال اپل واچ‌ها بیش از حد به آیفون‌ها وابسته بودند. اساسا، بیشتر برنامه‌هایی که روی ساعت‌های هوشمند اپل به کار گرفته می‌شوند، به نوعی نسخه کوچکتر برنامه‌ای است که روی آیفون نصب است. با عرضه Watch OS 6، اپل شرکت‌های توسعه‌دهنده بیشتری را به کار خواهد گرفت تا برنامه‌های مستقل برای ساعت‌های هوشمند خود طراحی کند. برای آغاز، اپل برنامه‌هایی مانند تقویم، پخش کننده موسیقی و... را برای اپل واچ‌ها در نظر گرفته است و قصد دارد برای راحت‌تر پیدا کردن برنامه‌ها، یک اپ استور جدا برای ساعت‌های هوشمند خود طراحی کند.

نسخه جدید سیستم عامل ساعت‌های هوشمند اپل معرفی شد +تصاویر

علاوه بر این‌ها، اپل به Watch OS 6 قابلیت‌هایی را اضافه کرده است که به کاربران کمک خواهد کرد تا دقیق‌تر بتوانند فعالیت‌های خود مانند انجام تمرینات کاردیو و فیتنس را دنبال کنند. گفتنی است، این نسخه از سیستم عامل ساعت‌های هوشمند اپل قرار است همراه با عرضه iOS 13 در ماه سپتامبر عرضه شود.

انتهای پیام/

Watch OS 13 رونمایی شد +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار