انهدام باند سارقان مسلح خودرو در کهنوج

فرمانده انتظامی کهنوج از انهدام باند سارقان مسلح و دستگیری دو عضو آن با کشف یک قبضه سلاح ممنوعه در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان مسلح خودرو در کهنوجبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ شاهپور بهرامی، فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس امنیت با اشرافیت اطلاعاتی خود بر منطقه و با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم، مخفیگاه سارقان را در حاشیه شهر شناسایی کردند.

سرهنگ بهرامی اظهار داشت:در این راستا تیم‌های عملیاتی پلیس ضمن هماهنگی‌های قضایی طی یک عملیات، ۲ عضو این باند مسلحانه را دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح ممنوعه کشف شد.

وی بیان داشت:در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، متهمان به شرارت‌های خود از جمله حمل سلاح غیر مجاز، زورگیری، تیراندازی، اخاذی و ۷ فقره سرقت مسلحانه خودرو با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کهنوج با بیان اینکه تلاش در جهت دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد، اظهار داشت:پلیس با استفاده از تمام توان خود، با اقتدار از امنیت مردم دفاع کرده و اجازه نخواهد داد برخی مخلان نظم و امنیت، آرامش مردم را بر هم بزنند.
انتهای پیام/ح

انهدام باند سرقت درکهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار