صحنه زیبایی که راننده کامیون در خیابان رقم زد +فیلم

راننده کامیون حمل سیمان با اقدام انساندوستانه خود در خیابان به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

اقدام انساندوستانه راننده کامیون سوژه رسانه ها شد + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکثر اوقات چنین به نظر می‌رسد که جهان پیرامون ما از نظر اخلاقی در حال سقوط است، اما گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که دید ما را تغییر داده و ما را به آینده بشریت امیدوارتر می‌کند؛ مانند اقدام انساندوستانه یک راننده کامیون که با عمل انسانی خود در کمک به یک زن سالخورده برای عبور از خیابان به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

ویدئویی که توسط راننده‌ای با نام "دیو ویلاستون" و با تلفن همراه تهیه شده است عمل انساندوستانه این راننده کامیون حمل سیمان در یکی از خیابان‌های بیرمنگهام انگلیس را به تصویر می‌کشد. "مانیلو ویلسون" هنگامی که با کامیون خود در حال عبور از خیابان بود ناگهان متوجه زن سالخورده‌ای شد که تلاش می‌کرد با پایین آمدن از پیاده‌رو از عرض خیابان عبور کند. مانیلو بلافاصله کامیون خود را متوقف کرد و به کمک این زن شتافت.

در این ویدئو مشاهده می‌شود مانیلو در حالی که لباس نارنجی رنگ کاربر تن دارد کالسکه خرید این زن سالخورده را بلند و با قرار دادن آن در داخل خیابان به او کمک کرد. او سپس این زن را مشایعت و با سوار شدن بر کامیون خود آنجا را ترک کرد. این اتفاق در روز دوشنبه ۳ ژوئن رخ داد.

دیو با انتشار یک کپشن این ویدئو را در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. او در این کپشن نوشت: "این زن سالخورده تلاش می‌کرد از پیاده‌رو وارد خیابان شود. بلافاصله راننده یک کامیون با دیدن این صحنه توقف و به او کمک کرد. من فکر می‌کنم این رفتاری متواضعانه است که من دوست دارم بار‌ها و بار‌ها آن را تماشا کنم."

انتشار این ویدئو با بازخورد کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " سِر( عنوان احترام آمیز برای یک مرد)، از شما ممنونم."

انتهای پیام/

اقدام انساندوستانه راننده کامیون در خیابان!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۱:۳۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
احسنت
خدا خیرت بده