تیم ملی هندبال ایران در تورنومنت ترکیه حاضر نمی‌شود

حضور تیم ملی هندبال کشورمان در تورنومنت ترکیه منتفی شد.

تیم ملی هندبال ایران در تورنومنت ترکیه حاضر نمی‌شودبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که چندی پیش و با برگزاری نخستین جلسه تمرینی هندبالیست ها  در فدراسیون جدید عنوان شده بود که ممکن است تیم ملی هندبال کشورمان به ترکیه برود و در تورنومنتی از این کشور حاضر شود، حضور تیم ملی هندبال کشورمان در تورنومنت ترکیه منتفی شد.

علیرضا حبیبی مربی تیم ملی هندبال در این خصوص در نشست خبری امروز هندبالی ها با خبرنگاران بیان داشت که حضور در این تورنومنت منتفی است. ظاهرا ترکیه از ایران خواسته بود تا با نفرات اصلی و لژیونر هایش در این رقابت حاضر شود اما با توجه به این که زمان کم بود و تیم ملی تازه دومین دور تمریناتش را آغاز کرده است و هنوز هم همه لژیونر ها در اردوی تیم ملی حاضر نشده اند این اتفاق منتفی شد. 

قرار بود در صورت حضور تیم ملی هندبال در این تورنومنت هزینه های آن از سوی ترکیه تامین شود. حالا گفته شده که مسئولان فدراسیون هندبال در حال رایزنی برای حضور در تورنومنتی دیگر هستند. 


بیشتر بخوانید: پاکدل: مربی خارجی باید تراز اول باشد وگرنه سرمربی داخلی بهتر است/ سلوکی: در رده پایه از کشور‌های صاحب سبک الگو‌برداری کردیم‌


انتهای پیام/ 

حضور تیم ملی در تورنومنت دوستانه منتفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار