نقد کتاب بوی برف در انجمن داستان رشت

کتاب بوی برف نوشته شهلا شهابیان در انجمن داستان رشت نقد و بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: کتاب "بوی برف" نوشته شهلا شهابیان ٩٨ به همت انجمن داستان رشت در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این نشست ساعت ١٦ الی ٢٠ روز سه شنبه ٢٨ خرداد برگزار می شود، افزود: کتاب بوی برف درسال ١٣٩٣ توسط انتشارات ققنوس تهران منتشر شده است.

مسئول روابط عمومی ارشاد گیلان اظهار داشت: در این رمان به سرگذشت سه نسل از یک خانواده که در دوره حضور متفقین در ایران و اشغال گیلان از سوی ارتش روس زندگی می کردند، پرداخته شده است.

مصفا با اشاره به اینکه فضای داستان حال و هوای بومی استان گیلان را دارد، یادآور شد: شخصیت های داستان با بسیاری از موضوعات انسانی مانند مرگ، عشق، نفرت و ترس درگیرند و این شخصیت ها به طریق مختلف موضوعات اجتماعی زمان خود را بیان می کنند.

وی تصریح کرد: شهلا شهابیان متولد ١٣٣٨ و دارای تحصیلات کارشناسی در رشته زیست شناسی اهل تهران و ساکن استان گیلان است و علاوه بر نویسندگی مسئول انجمن داستان بیژن نجدی لاهیجان نیز هست.

انتهای پیام/ع

نقد و بررسی کتاب بوی برف در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.