اکران نمایش پل کارون در فارس

نمایش پل کارون ویژه معلولان استان فارس در شیراز به روی صحنه رفت.

اکران نمایش پل کارون در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهرام میرزایی نویسنده و کارگردان نمایش پل کارون گفت: در نخستین مرحله و بنا به تقاضای جامعه معلولان استان فارس نمایش پل کارون در تالار استاد فقیه اکران شد.

وی با اشاره به استقبال از این نمایش بیان کرد: ظرفیت سالن ۸۰ نفر است، اما ۱۲۰ نفر از معلولان استان فارس در این اجرا حضور داشتند که تعدادی از آن‌ها با شرایط خاص برای دیدن این نمایش آمده بودند.

میرزایی افزود: نمایش پل کارون اقتباسی از زندگی شهید شاهرخ ضرغام معروف به حر انقلاب است که در یک بستر تاریخی ۴۵ روزه بعد از سقوط خرمشهر روایت می‌شود.

نویسنده و کارگردان نمایش پل کارون با بیان اینکه وجه تسمیه نام نمایش به نقطه تلاقی دو دوره از زندگی شاهرخ پیش از تحول و شهادت باز می‌گردد، ادامه داد: شهید شاهرخ ضرغام از شهدای شاخص فدائیان اسلام است که در این نمایش سه دوره از زندگی وی از پیش از تحول، پس از تحول و شهادت بررسی می‌شود.

میرزایی که در کارنامه خود کارگردانی نمایش مهنا را نیز دارد، اضافه کرد: سبک نمایش رئال و در بخش‌هایی هم از زبان سورئال استفاده شده که تلاش شده در قالب تئاتر مستند ارائه شود.

حمزه گوهری، رئیس کمیته فرهنگی جامعه معلولان فارس نیز اظهار کرد: اجرای نمایش پل کارون با موضوع دفاع مقدس برای اقشار خاص مثل جامعه معلولان کار دشواری است که نمایش زندگانی شهید شاهرخ ضرغام توانست مخاطبان را جذب کند و دقایقی خوبی را به این قشر هدیه دهد.

انتهای پیام/ت

اجرای نمایش پل کارون در فارس

برچسب ها: تئاتر ، نمایش خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.