معاون استاندار سمنان تاکید کرد؛

ایجاد رغبت برای کشاورزان جهت تحویل به موقع گندم/طرح انتظامی جلوگیری از خروج گندم از استان سمنان به طور جد پیگیری شود

ترغیب کشاورزان برای تحویل به موقع گندم/طرح انتظامی جلوگیری از خروج گندم از استان سمنان به طور جد پیگیری شودخجسته پور گفت: طرح انتظامی جلوگیری از خروج گندم از استان، تدوین طراحی و در همه‌ مبادی خروجی استان اجرا شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: نرخ ارز در جهت قاچاق کالا تاثیر خواهد گذاشت و امروز با توجه به اختلافات نرخ ارز، ما با مقوله خروج در بحث قاچاق کالا مواجه هستیم.

وی افزود: در مقوله خروج کالا از کشور، طبق بیانات مقام معظم رهبری، صرفا مباحث اقتصادی نیست و در این شرایط جنگ اقتصادی، تلاش دشمنان برای وارد کردن اثرات سو بر اقتصاد کشور و معیشت و زندگی روزمره مردم ، دور از ذهن نیست.

خجسته پور ادامه داد: ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و در این شرایط باید قوانین، دستورالعمل ها و شیوه های خاص و اضطرار آن را به کار بگیریم.

معاون سیاسی استاندار سمنان با بیان اینکه باید کشاورزان برای تحویل به موقع گندم به مراکز خرید تشویق و ترغیب شوند تاکید کرد: در شرایط جنگ‌ اقتصادی کشور، با کسی تعارف نداشته و با توجه به یارانه هایی که در بخش های مختلف تولید در شرایط عادی کشور به کشاورزان پرداخت شده است، به طور قطع کشاورزانی که بر اساس برآورد های انجام شده، گندم ‌خود را تحویل ندهند، نباید انتظار ارائه خدمات داشته باشند.

وی تصریح کرد: مقابله با دلالان و قاچاقچیان برای جلوگیری از خروج گندم باید به صورت ویژه تر در دستور کار قرار گیرد و ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده، انتظار می رود تا در این مهم، اقدامات و نظارت های جدی تر در قالب طرح های انتظامی در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در پایان ابراز داشت: طرح انتظامی جلوگیری از خروج گندم از استان، تدوین طراحی و در همه‌ مبادی خروجی استان اجرا شود.

انتهای پیام / گ

جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان 

برچسب ها: استانداری ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
خب پول کشاورز دیر پرداخت نکنید تا قاچاق نشه کشاورز یکسال چشم به راهه ایا محصولش به ثمر میشینه یا...شما فقط یه طرف قضیه می بینید نمیدونید کشاورز قرض داره ابروش در خطره بعد دوماه الی سه ماه پرداخت کردن زحمت کشاورز انصاف نیست
آخرین اخبار