در دیدار نعمتی با رئیس اتحادیه جهانی مطرح شد؛

خطر تعلیق کشتی ایران رفع شد / مدال یخکشی برمی‌گردد

بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی با «نناد لالوویچ» رییس اتحادیه جهانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در  نشست صمیمى که با استقبال گرم مدیران اتحاد جهانى کشتى از هیئت ایرانى همراه بود، نعمتى سرپرست فدراسیون کشتی ابتدا  به ارائه گزارشى از وضعیت فدراسیون کشتى در دوران سرپرستى پرداخت و ضمن تاکید بر رعایت مفاد اساسنامه فدراسیون کشتى ایران که به تصویب اتحاد جهانى نیز رسیده است از عزم جدى مجمع عمومی فدراسیون کشتى و وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری قانومند و سریع انتخابات ریاست فدراسیون کشتى به صورت عادلانه و دموکراتیک خبر داد.

نعمتى در این گفتگو به تشریح اتفاقات رخ داده در خلال جام ساسارى ایتالیا پرداخت و بر عزم فدراسیون کشتى ایران برای احقاق حق محمدباقر یخکشى و تیم ایران تاکید نمود.

وى همچنین با اشاره به بدهى دلاری فدراسیون کشتى با ارائه اسناد و مدارک لازم، از اتخاذ تدابیر سریع براى حل این موضوع خبر داد.

نناد لالوویچ هم در این جلسه ضمن ابراز خرسندى از ملاقات با نعمتى، ایران را یکى از کشور‌های ابرقدرت و تاثیرگذار کشتى دنیا نامید و بر لزوم برگزاری انتخابات عادلانه منطبق با اساسنامه تاکید کرد. وى همچنین با ابراز تاسف از مشکلات پیش آمده در جام ساسارى ایتالیا، نسبت به بررسى ویژه موضوع و برخورد با خانم ادیت از مسئولان برگزاری این مسابقات، اطمینان و به نعمتى وعده داد تا مدال یخکشى را به نماینده کشورمان اعاده نمایند.

لالوویچ در ادامه این نشست از تصمیم هیئت رئیسه اتحاد جهانى براى تعلیق کشتى ایران و چند کشور دیگر در المپیک به خاطر بدهى مالی انباشته شده خبر داد که با توضیحات نعمتى قانع شد و از وى خواست تا راهکارى براى پرداخت این معوقات ارائه نماید و قرار بر این شد که بدهی فدراسیون کشتی ایران به صورت اقساطی پرداخت گردد تا خطر تعلیق ایران از مسابقات جهانی و المپیک برطرف شود.

همچنین لالوویچ قول مساعد به فدراسیون کشتی ایران داد تا کشور ایران سهمیه‌ای در مسابقات المپیک ساحلی داشته باشد که ورزشکاران ساحلی این رشته بتوانند در المپیک ساحلی نیز حضور داشته و شانس خود را برای کسب مدال از دست ندهند.

رئیس صربستانى اتحاد جهانى، در این نشست ضمن آشنایی با نعمتى در جریان روند برگزارى انتخابات کشتى ایران قرار گرفت و از شفاف سازى مسئولان فدراسیون کشتى تقدیر نمود.

لالوویچ همچنین از تمایل خود برای حضور در ایران خبر داد.


بیشتر بخوانید:ملک محمدی: حسین خانی به دلیل مصدمیت زانو، انتخابی تیم ملی را از دست داد


انتهای پیام/

دیدار سرپرست فدراسیون کشتی و رئیس اتحادیه جهانی در سوئیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قوتبال دوست
۰۰:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
با سلام.کاملا واضح است که یک مدیر قوی ورزشی و کارآمد بسیار بهتر از مدیر ضعیف و بی اطلاع از ورزش است. همه ما هم می توانیم به خوبی یک مدیر قوی ورزشی را از مدیر ضعیف غیر ورزشی تشخیص دهیم. اما مساله این است که گاهی یک مدیر ضعیف، نقش آدم قوی، کاربلد و کارآمد را بازی می کند و اطرافیان را گول می زند. اما اهل فن با یک نگاه بخوبی می توانند تشخیص بدهند که ان مدیر دارد لفاظی میکند. حتی اگر ایشان ساعت های متمادی و بی وقفه و بدون کمک دیگران در مورد موفقیت امیز بودن جلسه کاری خود صحبت کند. جناب نعمتی سرپرست محترم کشتی، گفته شما در باره اظهارات اقای لالوویچ، مبنی بر قول مساعد ایشان برای حل و فصل مشکلات پیش آمده در جام ساسارى ایتالیا، با قانون و مقررات فدراسیون جهانی کشتی همخوانی ندارد.بسیار بعید و ناباورانه است که رئیس یک تشکیلات جهانی بخواهد و بتواند مصوبات و تصمیمات هئیت رئیسه خود را زیر پا بگذارد!
آخرین اخبار