مدرسه جایگاه اصلی اجرای برنامه‌های سند تحول بنیادین است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدرسه، جایگاه اصلی اجرای برنامه‌های سند تحول بنیادین است و باید فضایی ایجاد کنیم که معلمان با دلسوزی و انگیزه کار خود را در مدرسه انجام دهند.

مدرسه جایگاه اصلی اجرای برنامه‌های سند تحول بنیادین استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز صبح در گردهمایی دو روزه مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان در سالن شهید مهدوی ناحیه دو کرمان، گفت: ما باید مدارس به دانش آموزان خلاقیت، نوآوری، تفکر، خوب زندگی کردن و مهارت آموزی را بیاموزیم.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌ی مدرسه محوری جزو اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است، افزود: آموزش خوب زندگی کردن و شادی در مدرسه برای دانش آموزان می‌تواند ما را برای رسیدن به اهداف نزدیک‌تر کند.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه مدرسه جایگاه اجرای سند تحول بنیادین است، اظهارداشت: هرکار خوبی که باید انجام بگیرد، فقط و فقط مسیر آن از مدرسه عبور می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، تصریح کرد: مدرسه به عنوان کانون اصلی تعلیم تربیت مهمترین نقش را در تربیت دانش آموزان دارد.

وی با بیان اینکه مدرسه را مدیر مدرسه خلاق و سر زنده می‌کند، بیان داشت: اجرای کردن برنامه ویژه مدرسه یکی از اولویت‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش است.

اسکندری نسب انتخاب مدیران کارآمد و دلسوز را لازم و ضروری دانست و گفت: تمامی برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش توسط مدیران تحول گرا محقق می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه و حفظ تکریم معلمان اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم معلمان به جایگاه اصلی خود در مدرسه و جامعه برسند.

وی با اشاره به اینکه تکریم معلم باید مورد توجه همه دست اندرکاران تعلیم و تربیت قرار گیرد، افزود: معلمان باید در مدرسه احساس رضایت مندی کنند.

احمد اسکندری نسب با بیان اینکه باید فضایی ایجاد کنیم که معلمان با دلسوزی و انگیزه کار خود را در مدرسه انجام دهند، اظهارداشت: با معلمان توانمند و عزت مند می‌توان یک آموزش و پرورش کیفی ایجاد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، افزود: معلم می‌تواند در کلاس درس تحول ایجاد کند و در خط مقدم تعلیم و تربیت قرار دارد.

انتهای پیام/س

باید فضایی ایجاد کنیم که معلمان با انگیزه کار خود را در مدرسه انجام دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار