پمپئو: ما نمی‌خواهیم تهران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند/ ایران باید رفتاری عادی داشته باشد!

وزیر امور خارجه آمریکا در تازه‌ترین اظهارات خود مجددا به موضوع ایران پرداخت و ادعاهایی را علیه کشورمان مطرح کرد.

پمپئو: ما نمی‌خواهیم تهران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند/ ایران باید رفتاری عادی داشته باشد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا در تازه‌ترین توئیت خود ادعا کرد: «ما نمی‌خواهیم که ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند. ما از برجام خارج شدیم و در حال حرکت به سمت مجموعه‌ای از سیاست‌هایی هستیم که ایران را متقاعد کند رفتاری همانند کشور‌های عادی داشته باشد».

وی همچنین در توئیت دیگری درباره سخنرانی (روز گذشته) خود در ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) نوشت: «در سنتکام، ما درباره افزایش تنش‌های اخیر، ادامه تلاش ما در دفاع از آزادی ناوبری و تجارت و نیز تحولات افغانستان و عملیات‌های مبارزه با تروریسم بحث و رایزنی کردیم».

وزیر امور خارجه آمریکا روز گذشته در نشستی در مقر ستاد فرماندهی مرکزی نیرو‌های تروریستی آمریکا موسوم به «سنتکام» مدعی شد تداوم سیاست‌های کنونی به سود ایران نیست!

پمپئو همچنین ادعا کرد: دلایلی محکم در اختیار داریم که ثابت می‌کند ایران در حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان دست داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۳۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
هی مایک پامپئو : خودت هم به روشنی خورشید در وسط روز میدانی که ادعائی و دروغی محض را مطرح کرده ای همه عالم و ادم و کارشناسان بین المللی میدانند و برایشام محرز و اظهر من الشمس است که ایران بدنبال ساخت سلاح هسته ای نیست پس رفتار و ادعای تو غیر عادی است آن هم با 15بار گزارش سازمان بین المللی انرژی اتمی از فعالیتهای کاملاً صلح آمیز ایران به سازمان ملل و حقیقت جویان جهان بین المللی آن وقت رفتار تو و ترامپ برای ساخت و تجهیز مرکز انرژی اتمی برای رژیم کودک کش و جنگ طلب عربستان آل سقوط رفتاری عادی است؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش باهر
۱۶:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
شماپمپئو دنبال رفتار عادی نیستید ؛ دنبال غلام حلقه بگوش و گاوشیرده هستید!!!
و ایران ومردم ایران و رهبران رزمی و جهادی وانقلابی ایران حدودچهل سال است که از این مراحل عبور کرده اند و شما دچار کورنگی شده اید و این چلچراغ پرتوافکن به دنیا و رو به رشد در طی چهل سال را نمی بینید ویا نمیخواهید ببینید
زهی خیال باطل!!!
آخرین اخبار