برخورد پلیس ضدآشوب با مردم در دوران قبل و پس از انقلاب +فیلم

ویدئویی از مقایسه جالب برخورد و رفتار پلیس ضدآشوب با مردم در دوران پهلوی و پس از انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.

دو تصویر از دو برهه‌ی تاریخ ایران ؛مقایسه‌ی برخورد پلیس با مردم در دوران پهلوی و پس از انقلاب +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گذشت زمان ممکن است برخی وقایع و رویدادها را از یادها ببرد، اما نمی‌تواند ماه را پشت ابر پنهان کند و بر حقیقت سایه افکند. با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران، برخی می‌کوشند با طرح شبهه‌ها و انکار حقایق قیام بزرگ مردم ایران علیه استبداد و استعمار را قیامی نه از سر بیداری و ستیز با ظلم و بیداد، بلکه انقلابی از سر ناآگاهی و سرخوشی جلوه دهند؛ غافل از آن‌که نگاهی به کارنامه پهلوی‌ها و بررسی وقایع دوران ۵۳ ساله حکومت آنها، آن‌قدر بی‌پرده دلایل خروش ملت نجیب و آگاه ایران را آشکار می‌کند که این شبهه‌ها و انکارها، به سرعت در برابر آن رنگ می‌بازد.

در ادامه ویدئویی از مقایسه جالب برخورد و رفتار پلیس ضدآشوب با مردم در دوران پهلوی و پس از انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر همدانی
۱۰:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
ما انقلاب کردیم تا همینطور بشود.
بنده یک نظامی هستم و خودم را فدایی دین و مردم ایران عزیز می دانم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
عجبببب
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۰:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : درود و خداقوت بر شما پهلوانان و قهرمانان و مهربانان دلاور مردان مرد مقتدر و قدرتمند و خردمندان عرصه دفاع از ارزشها و دستاوردهای انقلاب باشکوه و با عظمت ونورانی اسلامی جان بر کفانه فی سبیل الله از حریم و حرمت و انسانیت و نظم و امنیت و ایمنی و سلامتی جامعه علوی و قانون مدار و عدالتگستر جمهوری اسلامی ایران عزیز و با عزت و با عظمت و با شکوه در دل جهان اسلام متحد و یکپارچه ناب محمدی ص دفاع مقدس شبانه روزی میکنید الحق و النصاف که پاداشهای بسیار زیاد دنیوی و آخرتی ارزانیتان باد بخاطر امر به معروف ونهی از منکرتان . والسلام و صلوات التماس دعا .
Canada
ناشناس
۰۰:۱۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
من نمیگویم دولت ما مشکلاتی ندارد .نه دولت ماهم مثل تمام دولتها مشکل دارد که باید برطرف شود .ولی نقاط مثبت کشور را نادیده بگیری و فقط نقاط منفی را بدون ارایه راه حل برزگ نمایی کنی .مثل رسانه معاند من و تو و بی بی سی .اونموقع نشان دهنده اینه که فتنه و خاین و اتش بیار معرکه ای و دلسوز وطن نیستی .به این سادگی میشه دشمن را شناخت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
عجب
آخرین اخبار