بلژیک، مقصد بعدی علی علیپور

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران علاقه‌مند است تا فصل آینده در تیم بلژیکی بازی کند.

بلژیک مقصد بعدی علی علیپوربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی مهدی طارمی از تیم فوتبال پرسپولیس تهران و حضور در الغرافه قطر، فرصت به علی علیپور، مهاجم جوان سرخپوشان رسید تا خود را به ترکیب اصلی تیمش برساند و آقای گل فوتبال ایران در لیگ هفدهم شود.

او در لیگ هجدهم نیز تا مرز آقای گلی پیش رفت، اما در اواخر فصل رقابت را به کی روش استنلی و لوسیانو پریرا باخت تا نتواند در آقای گلی لیگ برتر دبل کند، اما درخشش او در ایران و آسیا سبب شد تا پیشنهاداتی از لیگ‌های اسپانیا و بلژیک داشته باشد.

علیپور جوان که نقش بسزایی در قهرمانی‌های پرسپولیس داشت، این روز‌ها با پیشنهادات اروپایی مواجه شده تا لژیونر شود، البته او یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورتی می‌تواند جدا شود که با پرداخت مبلغی، رضایت نامه خود را بگیرد.

پیشنهاد آلمریا اسپانیا به باشگاه پرسپولیس رسیده و حال خبر رسیده که این بازیکن پیشنهادی از بلژیک هم دارد. باشگاه سن ترویدن به شدت خواستار جذب مهاجم مازندرانی سرخپوشان است، اما مشخص نیست او به چه تیمی خواهد رفت.

او در گفتگویی درباره ترک پرسپولیس بیان کرد: طی روز‌های اخیر صحبت‌هایی درباره لژیونر شدنم داشتم و آن را در صفحه رسمی‌ ام به اطلاع هواداران هم رساندم. هر کسی افتخار می‌کند که شانس پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته باشد و من هم هر چیزی دارم از پرسپولیس است. به دنبال حضور در فوتبال اروپا هستم و ۲ پیشنهاد از اسپانیا و بلژیک دارم که آن را به اطلاع باشگاه رساندم. امیدوارم در این زمینه اقدام شود و باشگاه از انتقالم نیز به سود برسد. انتخاب خودم باشگاه بلژیکی است و سودی نیز به باشگاه می رسد و پیشنهاد باشگاه اسپانیایی نیز سودی برای باشگاه دارد اما رقم و ارقام آن متفاوت است.


بیشتر بخوانید:

باقری و حسینی تشویق شدند/ مدیرعامل پاسخ هواداران پرسپولیس را داد

مهاجم جنجالی در آستانه جدایی از پرسپولیس

برانکو از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار