مرادی: قصد شکایت از ذوب آهن دارم/ فدراسیون دوومیدانی قرارداد مربی ام را تمدید کند

ملی پوش دوومیدانی ذوب آهن گفت: اگر باشگاه ذوب آهن مطالباتم را پرداخت نکند از این باشگاه شکایت می‌کنم.

امیر مرادی ملی پوش دوومیدانی باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مطالباتش از این تیم اصفهانی اظهار کرد: حدود ۲ - ۳ سال است که از ذوب آهن طلب دارم و مسئولان این تیم به روی خود نمی‌آورند که طلب دارم. چطور باشگاه ذوب آهن برای تیم فوتبال خود پول دارد، اما برای دوومیدانی کاران پول ندارد. این باشگاه با ورزشکاران بومی خود تسویه حساب کرده، اما به ما چیزی نداده است.

او ادامه داد: ما هم مثل سایر مردم زندگی و مشکلات خاص خود را داریم و از باشگاه ذوب آهن تقاضا می‌کنم که مطالبات ما را پرداخت کند. به شخصه به آذری توصیه می‌کنم که پول من را پرداخت کند چرا که دوست ندارم کار به شکایت کشیده شود. به هر حال اگر مطالباتم را پرداخت نکنند امکان دارد از باشگاه ذوب آهن شکایت کنم.

مرادی درباره اردوی تیم ملی دوومیدانی بیان کرد: شرایط خوبی دارم، اما چون مربی ام قرارداد ندارد تنها تمرین می‌کنم. اگر فدراسیون دوومیدانی با برنامه ام موافقت کند قصد دارم در چند مسابقه شرکت و سهمیه جهانی را کسب کنم. در من این توانایی وجود دارد که به هدف خود دست یابم. از فدراسیون دوومیدانی می‌خواهم قرارداد مربی ام را تمدید کند.


بیشتر بخوانید: 

کیهانی: من تشخیص می‌دهم که پاداش جاکارتا را به چه کسانی بدهم

صیامی: درصد زیادی از پاداش جاکارتا را به مربیان شهرستان‌ها می‌دهیم

مرادی: برای کسب ورودی جهانی نیاز به مسابقات بهتری دارم


انتهای پیام/ 

اظهارات ملی پوش دوومیدانی درباره طلبش از باشگاه ذوب آهن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار