آخرین اخبار از پرونده تخلفات دیدار سپاهان- پرسپولیس

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: پرونده خبرنگارانی که پس از دیدار سپاهان و پرسپولیس به خودروهای آن‌ها آسیب رسیده در حال رسیدگی است.

آخرین اخبار از پرونده تخلفات دیدار سپاهان- پرسپولیس از زبان دادستان اصفهانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی اصفهانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون تخلفات صورت گرفته در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی میان سپاهان و پرسپولیس و صدمات وارده به چند خودروی خبرنگاران گفت: در دیدار قبلی این ۲ تیم در تهران مسائل و اتفاقی رخ داد و قرار بر این شد که این دیدار در شهری خارج از اصفهان انجام شود، اما در نهایت با تدابیر اندیشیده شده و درخواست باشگاه سپاهان این دیدار در اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: در داخل ورزشگاه هیچ اتفاقی نیفتاد و تخلفات صورت گرفته در خارج از ورزشگاه بود که در عین حال اقدامات امنیتی و انتظامی صورت گرفته بود. اگر این دیدار را در مقابل دیدار پرسولیس و داماش در فینال جام حذفی مقایسه کنیم به تمهیدات بسیار موثر انتظامی و امنیتی پی می‌بریم.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تاکید کرد: پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شده و در شعبه ۲۱ بازپرسی در حال رسیدگی است و در عین حال پرونده خبرنگارانی که به خودرو‌های آن‌ها آسیب رسیده است نیز در حال رسیدگی است، تعدادی در این زمینه دستگیر شدند، اما هنوز افراد اصلی شناسایی نشده‌اند.

انتهای پیام/س

جزییات پرونده دیدار پرسپولیس و سپاهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.