همایش سردفترداران و دفتریاران با موضوع تبیین جایگاه سند رسمی در نظام حقوقی به مناسبت هفته قوه قضاییه در کانون سردفترداران و دفتریاران اسناد رسمی کرمان برگزار شد.

همایش سردفترداران و دفتریاران استان کرمان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان رضاطالبی زاده مدیر کل ثبت و اسناد استان کرمان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه همایشی را با حضور سران دفاتر اسناد رسمی و دفتریاران استان کرمان در خصوص جایگاه سند رسمی در نظام حقوقی کشور و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد برگزار کردیم.

طالبی زاده گفت: همانطور که میدانید سند رسمی جایگاه ویژه‌ای در نظام قانونی کشور دارد و ما اگر بتوانیم مردم را تشویق کنیم که همه معاملات خودشان را با سند رسمی انجام بدهند قطعاً بسیاری از معضلات حقوقی جلو گیری می‌شود.

وی گفت: پرونده‌هایی که در دادگستری در ارتباط با زمین و مسکن ارائه می‌شود بیشتر به لحاظ انجام معامله با سند دستی ویا قولنامه است که ما باید این جایگاه را در بین مردم ترویج دهیم که به سند رسمی اهمیت بدهد.

وی خاطرنشان کرداین همایش سالی دوبار برگزارمی شود که امروز هم به مناسبت هفته قوه قضاییه و با حضور مدیرکل دادگستری استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/س

تبیین جایگاه سند رسمی در نظام حقوقی در کانون سردفترداران کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار