کاررا: پیشنهاد استقلال و پرسپولیس را رد کردم

مربی سابق تیم ملی ایتالیا و یوونتوس بیان کرد که پیشنهاد ۲ تیم ایرانی را رد کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ماسیمو کاررا، مربی ۵۵ ساله ایتالیایی که در تیم فوتبال یوونتوس و تیم ملی ایتالیا دستیار کونته بود، پس از جدایی از این مربی پرافتخار فوتبال جهان هدایت اسپارتاک مسکو را برعهده گرفت و با این تیم ۲ جام داخلی کسب کرد، اما جدا شد و اکنون بدون تیم سپری می‌کند.

کاررا پیش از انتخاب آندره استراماچونی گزینه سرمربیگری استقلال بود و همچنین مدیران پرسپولیس نیز با او برای جانشینی برانکو مذاکره کردند، اما رقم درخواستی بالای او سبب شد تا به ایران نیاید. کاررا که افتخارات خوبی در کارنامه دارد، در صدد است تا همچنان در اروپا به مربیگری ادامه دهد و علاقه ندارد به آسیا بیاید.

طبق اعلام یک خبرنگار ایتالیایی، رقم درخواستی کاررا حدود ۲ میلیون یورو بود که همین موضوع سبب شد او به نیمکت پرسپولیس نرسد.

کاررا ۵۵ ساله ساعتی پیش در گفت‌وگو با سایت اسپورت پرس ایتالیا، مصاحبه مفصلی درباره تیم ملی کشورش، اینتر، اسپارتاک مسکو و ... انجام داد و در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد‌هایی که به او رسید، بیان کرد: تاکنون پیشنهادی از ایتالیا دریافت نکردم و تنها ۲ باشگاه ایرانی - پرسپولیس و استقلال  با من مذکراتی داشتند، اما پیشنهاد آن‌ها را رد کردم.

کاررا: پیشنهاد استقلال و پرسپولیس را رد کردم

او افزود: دنبال پروژه‌های جدی هستم و نمی‌خواهم با هر کسی مهربان و خوشرو باشم، بلکه می‌خواهم کارم را طبق معمول انجام دهم. در روسیه می‌دانند که من چه دستاورد‌هایی داشتم مانند قهرمان کردن اسپارتاک مسکو در لیگ برتر روسیه و سوپرجام روسیه  و حالا منتظر این هستم که فرصت انجام چنین کاری را در ایتالیا داشته باشم.

کاررا در پایان در خصوص حضور کونته روی نیمکت اینتر نیز گفت: به نظرم کونته در اینتر موفق می‌شود و مقام خوبی را کسب می‌کند، زیرا او ابزار لازم برای تحقق این کار را دارد.


بیشتر بخوانید:

نخستین تمرین پرسپولیس زیر نظر باقری برگزار شد

نقل و انتقالات ۴ تیم پرطرفدار فوتبال ایران

نقل و انتقالات پرسپولیس/ ورود و خروج ستاره‌ها در سئول


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار