خبرنگار بی‌بی‌سی پاسخ می‌دهد

چرا ضدانقلاب علیه حشدالشعبی تبلیغات می‌کند؟ +فیلم

خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی، مطالبی را مطرح کرد که نشان می‌دهد چرا ضدانقلاب سال‌هاست تلاش می‌کند حشدالشعبی عراق را تخریب کند.

افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره فعالیت حشدالشعبی عراقبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه‌های اخیر به دنبال حضور انسان‌دوستانه نیروی‌های حشدالشعبی برای کمک به مردم سیل‌زده کشورمان ضدانقلاب با تروریستی خواندن این گروه تلاش کرد حضور این گروه جهادی در ایران را مشکوک و غیرقابل قبول جلوه دهند.

نفیسه کوهنورد خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی ماهیت فعالیت حشدالشعبی عراق را در یکی از گزارش‌های خود در این شبکه مطرح کرد؛ توضیحاتی که پشت‌پرده این دشمنی نیروهای ضدانقلاب را به روشنی آشکار می‌کند. او توضیح می‌دهد که در عراق گروهی به نام «حشدالشعبی» وجود دارد که شامل ۴۰ گروه مسلح شیعه است که در مقابل داعش از کمک ایران برخوردار بود و سابقه همکاری آنان حتی به زمان جنگ ایران و عراق برمی‌گردد.

در ادامه ویدئوی صحبت‌های این خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی درباره فعالیت «حشدالشعبی» را می‌بینید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
این ها مثل ارباب های کثیف شان فقط حرف بلد هستند اسم ایران وایرانی را سر زبانتان کثیفتان را با هم پیمانان بزرگ مارا نبرید
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۵۷ ۱۲ تير ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء والصدیقین : امت مستضعفین متحد و یکپارچه و مقتدر و قدرتمند و نخبه و خردمند سرتا سر جهان اسلام ناب محمدی به هوش و بیدار و آگاه و هوشیار و کیز باشید که باز هم توطئه و فتنه های جدید در راه است بسیج حشدالشعبی عراق نباید تخریب شود و باید و الزامیست که همچون گذشته مستقل و مقتدر و قدرتمند بماند چرا که برای به ثمر نشستنش بسیار جانفشانیها و خونهای پاک شهداء و صدیقین ریخته شده تا این شجره طیبه پا بگیرد منافقین و کفار آمریکایی و صهیونیستی و آل سعودی خبث و جنایتکاران قرن نمی خواهند اتحاد امت مستضعفین در سر تا سر جهان اسلام باقی بماند بنابر این هر روز یک فتنه و حیله و توطئه و نیرنگی برپا و برنامه ریزی میکنند تا قدرت و اقتدار بسیج مردمی حزب الله مستقل و مقتدر و قدرتمند و یکپارچه و با شکوه و با عظمت امت رسول الله ص اسلام ناب محمدی ص را بر هم زنند حشدالشعبی عراق باید متحد و مستقل همچون گذشته با بسیج حزب الله مستقل و مقتدر و قدرتمند و یکپارچه و متحد سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص باقی بماند . والسلام و صلوات التماس دعا . اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ . لبیک یا زینب س لبیک یا حسین ع لبیک یا رسول الله ص .
آخرین اخبار