سرمربی فوتبال زنان افغانستان: از انسانیت «ایفانتینو» ناامید شدم

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان افغانستان ضمن ابراز «ناامیدی» از نحوه رسیدگی «جیانی اینفانتینو» رئیس فیفا به پرونده تعرضات جنسی به زنان فوتبالیست این کشور، خواستار استعفای وی شد.

سرمربی فوتبال زنان افغانستان: از انسانیت «ایفانتینو» ناامید شدمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان افغانستان ضمن ابراز «ناامیدی» از نحوه رسیدگی «جیانی اینفانتینو» رئیس فیفا به پرونده تعرضات جنسی به زنان فوتبالیست این کشور، خواستار استعفای وی شد.

فدراسیون بین المللی فوتبال ماه جاری «کرام الدین کریم» رئیس پیشین فدراسیون فوتبال افغانستان را به دلیل تعرض مکرر به بازیکنان زن تیم ملی این کشور در دوران ریاست این نهاد، به طور مادام العمر محروم کرد.

با این وجود «کِلی لیندزی» سرمربی این تیم از اینکه در این پرونده تنها کریم مجازات شده خشمگین بوده و می گوید: فیفا هیچ فرد دیگری را غیر از رئیس تحت تحقیقات قرار نداده است. آنها (فیفا) فراتر از لایه ها و مقامات ارشد نرفته و به نظر من این چیزی نیست که ما از رئیس فیفا توقع داریم.

به نوشته ایرنا، لیندزی در جریان جلسه توجیهی در لیون فرانسه و همزمان با برگزاری جام جهانی زنان افزود: از انسانیت او (اینفانتنیو) ناامید شده ام همچنین از حکمرانی‌اش در ورزش ما؛ به نظر من او نباید رئیس فیفا باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار