احتمال ساخت برنامه ایمیل جدید توسط سامسونگ برای اندروید

سامسونگ سخت در تلاش است تا یک برنامه ایمیل جدید با امنیت بالا برای کاربران اندرویدی تولید کند.

احتمال ساخت برنامه ایمیل جدید توسط سامسونگ برای اندرویدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد سامسونگ این روزها سخت در تلاش است تا یک برنامه ایمیل جدید بسازد که امنیت آن نسبت به نسخه پیشین بیشتر است. بسیاری ازصاحبان گوشی‌های هوشمند سامسونگ چند ماه پیش ایمیلی از گوگل دریافت کردند که به آن‌ها اطلاع می‌داد برنامه ایمیل سامسونگ نصب شده روی گوشی‌های آن‌ها توسط یک منتشرکننده مشکوک تولید شده است و به اطلاعات جیمیل آن‌ها دسترسی دارد.

این ایمیل همچنین شامل جزئیاتی درباره این که چگونه منتشر کننده آن می‌تواند محتوای هر پیامی را بخواند، بفرستد و حتی به صورت دائمی آن را با حساب کاربری جیمیلی که می‌خواهد، حذف کند. برخلاف این حقیقت که سامسونگ ادعا می‌کند این مسئله فقط یک مشکل کوچک بوده، این شرکت کره‌ای برنامه دارد تا یک اپلیکیشن جدید ایمیل برای دستگاه‌های اندرویدی تولید کند.


بیشتر بخوانید: تامین کنندگان اپل آماده تولید آیپد و ایرپاد‌های جدید این شرکت 


متخصصان حاضر در رسانه LetsGoDigital یک برنامه جدید به نام «Email Plus» را در مدارکی مشاهده کرده‌اند که شرکت سامسونگ در انگلستان به ثبت رسانده است. بر اساس مدارک ثبت شده، این برنامه یک نرم‌افزار برای مدیریت حساب‌های کاربری ایمیل روی گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند است. هرچند مشخص نیست این اپلیکیشن جدید دقیقا چه زمانی منتشر خواهد شد، با اطمینان می‌توان گفت Galaxy Note 10 اولین گوشی خواهد بود که این برنامه را به صورت پیش فرض خواهد داشت.

اگرچه، برنامه مدیریت ایمیل سامسونگ در لیست اپلیکیشن‌های گوگل پلی وجود دارد، تنها روی گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمندی قابل نصب و اجرا است که توسط این شرکت کره‌ای تولید شده‌اند در نتیجه کسی نمی‌تواند از این برنامه استفاده کند مگر اینکه یک دستگاه سامسونگ داشته باشد.

انتهای پیام/

سامسونگ در صدد تولید اپلیکیشن جدید مدیریت ایمیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.