آموزش پرشور دعای امام زمان(عج) توسط مسلمانان آفریقایی +فیلم

ویدئویی از مسلمانان كشور كامرون در غرب قاره آفريقا در حال آموزش دعا امام زمان (عج) مشاهده می‌کنید که حس و حال زیبای آن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

.به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسلمانان در کشورهای مختلفی حضور دارند. حدود ۲۴ درصد جمعیت ۷/۶ میلیاردی جهان، یعنی چیزی در حدود ۱/۸ میلیارد نفر به این دین آسمانی باور دارند و خود را مسلمان می‌دانند. در ادامه فيلمي كوتاه و بسیار تاثير گذار از حس و حال آموزش دعاي فرج امام زمان (عج) در بين مسلمانان كشور كامرون در غرب قاره آفريقا مشاهده می‌کنید. این کودکان با عشق دعای امام زمان (عج) را هم خوانی می‌کنند و به یکدیگر آموزش می‌دهند. این ویدئو نماد این است که حتی در دور افتاده‌ترین نقاط جهان نیز باز هم اسلام دیده می‌شود و کسانی هستند که از صمیم قلب به آن باور دارند.

این مسئله نشان از همدلی مسلمانان جهان دارد. هنگامی که همه ما مسلمانان دعایی مشترک می‌خوانیم و در حد توانمان به خاطر می‌سپاریم به‌گونه‌ای وحدت داریم. همین مسائل است که دشمنان اسلام را همیشه بیدار نگه می‌دارد. کسانی که همیشه از همبستگی مسلمانان سراسر جهان هراس دارند و از هیچ تلاشی برای تفرقه اندازی بین آن‌ها دریغ نمی‌کنند.

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۷ تير ۱۳۹۸
اللهم عجل لوليک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۶ تير ۱۳۹۸
خدا خیرشون بده