مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره):

اعزام ۳۰ هزار زائر خانه خدا از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره)/ عملیات حج از ۱۷تیر تا ۱۷شهریور ادامه دارد

رستمی گفت: فرودگاه امام خمینی(ره) میزبان ۳۰ هزار زائر از ۹ استان کشور است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رستمی مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در مراسم و آیین معنوی بدرقه حجاج با بیان اینکه امسال با همدلی که بین تمامی ارگان‌های خدمات رسان وجود داشت توانستیم عملیات حج را آغاز کنیم، اظهار کرد:  از امروز ۱۷ تیر  عملیات حجاج در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و تا ۱۴ مرداد ادامه دارد از این فرودگاه ۳۰ هزار نفر حاجی به مدینه و جده اعزام می‌شوند.

وی افزود: فرودگاه امام خمینی(ره) میزبان زائران ۹ استان کشور از جمله تهران، البرز، قم، مرکزی، لرستان، کردستان، کاشان، سمنان، قزوین است.


بیشتر بخوانید: آغاز عملیات انتقال حجاج از ۲ روز آینده/ جابه جایی سالانه ۳۰ میلیون مسافر هوایی با وجود تحریم‌های آمریکا


وی گفت: عملیات برگشت حجاج هم از ۲۶ مرداد آ‌غاز  و تا ۱۷ شهریور در تمامی فرودگاه‌های کشور ادامه خواهد داشت.

رستمی توضیح داد: امسال عملیات پرواز حج در فرودگاه امام خمینی(ره) از ترمینال سلام انجام می‌شود و خوشبختانه این ترمینال بعد از گذشت چندین سال با انجام پروازهای حج افتتاح شد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی تصریح کرد: سرعت ساخت ترمینال سلام در ۱.۵ سال گذشته افزایش یافت و ما تمامی تلاش خود را انجام دادیم تا این ترمینال به پروازهای حجاج برسد.

وی گفت: عملیات حج تمتمع امسال دارای شرایط ویژه و خاصی است، به همین دلیل سعی خواهیم کرد پروازهای حج بدون نقص و در سطح و کیفیت بسیار بالایی انجام شود.

در ادامه این مراسم حسین اسفندیاری مدیر عملیات حج با اشاره به اینکه از تمامی عوامل برگزاری حج برای جابه جایی حجاج تشکر می‌کنم، گفت: امسال عملیات حج از ۱۹ فرودگاه کشور انجام می‌شود و ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که فضای ایمن و امنی برای انجام پروازها فراهم کنیم.

آغاز عملیات حج از فرودگاه‌های یزد و زنجان

وی گفت: امسال عملیات پرواز حجاج علاوه بر فرودگاه امام خمینی(ره) از فرودگاه‌های یزد و زنجان هم انجام می شود.

مدیر عملیات حج بیان کرد: خوشبختانه عملیات پرواز حجاج از فرودگاه‌های یزد و زنجان نه تنها بدون تأخیر  بلکه با تعجیل هم صورت می گیرد و  امیدواریم تا پایان عملیات حج شاهد پروازهایی بدون تأخیر باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار