مهم‌ترین حوادث امروز هفدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انتقام گیری توسط نامزد سابق در فضای مجازی / تصادف دو دستگاه سواری در مسیر ایلام- سرابله دو زخمی برجای گذاشت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام مهم‌ترین حوادث امروز هفدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انتقام گیری توسط نامزد سابق در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که اقدام به مزاحمت و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی یکی از شهروندان کرده بود.

سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان خانم به  پلیس و طرح شکایتی با این عنوان که مدتی است از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام از طرف شخص یا اشخاصی با ارسال پیام‌هایی برای وی مزاحمت ایجاد شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اظهارکرد: با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس ، متهم پرونده که مردی ۲۶ ساله بود شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

سرهنگ جمالی بیان کرد: متهم که نامزد سابق شاکیه بود با سوءاستفاده از تصاویر خصوصی و فیلم‌های خانوادگی و به انگیزه انتقام جویی و هتک حیثیت دست به چنین کاری زده بود.

رئیس پلیس فتا ایلام ادامه داد: پس از تکمیل تحقیقات و جمع بندی تمام مستندات، متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحول مرجع قضایی گردید.

تصادف دو دستگاه سواری در مسیر ایلام- سرابله دو زخمی برجای گذاشت

رئیس پلیس راه ایلام گفت: تصادف رانندگی در مسیر ایلام دو زخمی برجا گذاشته است.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف در محور ایلام به سرابله ۲ نفر از سرنشینان خودرو‌های سواری مجروح شدند.

وی بیان کرد: حال مصدومان مساعد گزارش شده و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

همتی زاده افزود: لذا از رانندگان تقاضا می‌شود سرعت مطمئنه را در طول محور‌های مواصلاتی مد نظر قرار دهند که بدون هیچ گونه حادثه‌ای بتوانند در طول محور‌های مواصلاتی تردد کنند.

قتل در سیروان و دستگیری ضارب در همان ساعات اولیه

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از وقوع یک فقره قتل و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا خورانی گفت: در پی یک مشاجره لفظی منجر به درگیری فیزیکی که مابین ۲ خانواده در روستای علی آباد سفلی واقع بخش کارزان رخ داده بود منجر به کشته شدن یکی از آن‌ها شد و قاتل در کمتر از یک ساعت در محل توسط ماموران پاسگاه انتظامی کارزان دستگیر شد.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی کارزان با حضور به موقع پس از تلاش‌های علمی وفنی در خصوص شناسایی قاتل به هویت معلوم با هوشیاری و ذکاوت افسر گشت در کمتر از یک ساعت قاتل دستگیر و آلت قتاله به کار رفته در صحنه قتل نیز کشف شد.

سرهنگ خورانی افزود: در تحقیقات فنی پلیس آگاهی، قاتل که با ضربات چاقو مرتکب قتل شده بود به جرم خود اعتراف کرده و با توجه به اینکه نزاع و درگیری بصورت دسته جمعی بوده، تعداد ۴ نفر از منازعان مصدوم که جهت مداوا به بیمارستان شهر ایلام اعزام شده بودند و تعداد ۳ نفر از عاملان اصلی درگیری دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر نفرات دخیل در این درگیری در دست اقدام است.

وی بیان کرد:در حال حاضر با اقدامات پلیسی مناسب، آرامش و امنیت کامل در روستا برقرار است و واضاع تحت کنترل پلیس می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان اظهار کرد: مشارکت روانشناسان، جامعه شناسان و کارشناسان آسیب‌های اجتماعی همراه با سازمان‌های دولتی همچون آموزش و پرورش، قوه قضائیه، سازمان زندان‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در آسیب شناسی اینگونه موضوعات مهمی تاثیر گذار باشد.

وی مطرح کرد: مسئله کنترل خشم یکی از آموزش‌های اساسی و مورد نیاز جامعه است که سازمان‌های مربوطه باید در این امر مهم وارد شوند که البته رسانه‌ها طی این مدت توانسته اند در بخش‌هایی، این موارد را به خوبی به مردم نشان دهند، اما باز هم در این زمینه باید حرکت‌های مضاعفی صورت بگیرد.

آتش سوزی مزارع و مراتع کوه لنه مهار شد

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: آتش سوزی مزارع و مراتع کوه لنه با همکاری مردم مهار شد.

کریمیان مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: باتلاش نیرو‌های مردمی و ستاد بحران شهرستان سیروان آتش سوزی مهیب و گسترده در منطقه موصوف به کوه لنه مهار شد.

وی ادامه داد: نباید از نقش موًثر و حیاتی مردم دراطفا حریق در منطقه لنه و مناطق دیگر استان غافل بود.

کریمیان بیان کرد: اگر حضور پرشور و خودجوش مردم بومی منطقه که از محافظان و دوستاران واقعی طبیعت هستند در کنار سایر نیرو‌های امدادی دستگاه‌های دولتی در مهار آتش سوزی‌های مهیب و گسترده نبود ما به سختی می‌توانستیم عملیات‌های آتش سوزی را به انجام برسانیم.

وی اظهار کرد: از ستاد‌های بحران شهرستان‌ها خواستاریم با برنامه ریزی مناسب و صحیح، استفاده از نیرو‌های محلی مردمی را در اطفا حریق در اولویت کاری قرار دهند.

برخورد شدید یک دستگاه خودرو با عابرپیاده در پارک کوثر شهر ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از برخورد شدید یک دستگاه خودرو با عابرپیاده در پارک کوثر شهر ایلام خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: طی برخورد شدید یک دستگاه خودرو با عابرپیاده در پارک کوثر شهر ایلام یک نفر مصدوم شد.

وی ادامه داد: فردمصدوم که دختربچه‌ای از اهالی شهرستان بدره می‌باشد، درحال حاضر درکما به سر می‌برد.

کوهزادی اظهار کرد: راننده خودرو که بعد از تصادف متواری شد هم اکنون تحت تعقیب دستگاه انتظامی می‌باشد.

وی بیان کرد: از رانندگان گرامی خواهشمندیم در مکان‌های تفریحی و مسکونی که امکان تردد کودکان زیاد است سرعت مطمئنه را حفظ کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.