انتشار فراخوان بیست و دومین جشنواره " قصه گویی " از امروز در آذربایجان غربی

فراخوان بیست و دومین جشنواره " قصه گویی " از امروز در آذربایجان غربی منتشر شد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  گفت: از امروز فراخوان بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی با شعار " آینده ساختنی است " در استان منتشر شد.
 
زاهدی افزود: بیست و دومین دوره جشنواره " قصه گویی " در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای شامل مسابقه ملی و بین المللی و ۹۰ ثانیه‌ای در سه گروه دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان، مادربزرگ‌ها و پدربززرگ‌ها آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
وی اضافه کرد: قصه‌گویی به صورت تک نفره و در مدت زمان حداکثر ۱۵ دقیقه و تصویربرداری از قصه‌گویی در نمای باز (lg-sh لانگ‌شات) از جمله شرایط شرکت در بخش صحنه‌ای است. علاقمندان این بخش تا ۱۷ شهریور سال جاری فرصت دارند برای ثبت‌نام و بارگذاری فیلم قصه‌های خود به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.
 
وی ادامه داد:همچنین در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تمامی گرو‌های سنی از سراسر کشور می‌توانند با موضوع " قصه زندگی من " در فیلمی به مدت ۹۰ ثانیه، امیدها، شادی‌ها و آرزو‌های زندگی خود را به شیوه‌ای مستند گونه روایت کنند، در این بخش علاقمندان نیز فیلم قصه‌های خود را تا ۱۰ مهر سال جاری در پایگاه جشنواره بارگذاری کنند. همچنین روایت قصه از زبان یک راوی، ارسال فیلم در قالب mp۴ و حجم حداکثر ۴۰۰ مگابایت و تصویربرداری با استفاده از دوربین و موبایل به صورت افقی و دارای صدای مطلوب از شرایط بخش قصه‌گویی ۹۰ ثانیه اعلام شده است.
 
انتهای پیام/م
 

بیست و دومین جشنواره " قصه گویی "  در آذربایجان غربی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.