قدردانی مردم از اقدام به موقع گشت پلیس آشتیان در جلوگیری از حریق گسترده مزارع

مردم در تماس با پلیس از اقدام به موقع ماموران گشت آشتیان در جلوگیری از حریق گسترده مزارع تشکر کردند.

قدردانی مردم از اقدام به موقع گشت پلیس آشتیان در جلوگیری از حریق گسترده مزارعسرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفت وگو با  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: با اقدام به موقع ماموران انتظامی شهرستان آشتیان، از گسترش حریق در مزارع گندم پیشگیری شد و این اقدام پلیس بازتاب قدردانی کشاورزان روستا را به دنبال داشت.

سرهنگ خلجی افزود: چند روز قبل، یکی از تیم‌های گشت پلیس در شهرستان آشتیان متوجه حریقی در یک مزرعه در اطراف روستای "کردیجان" از توابع این شهرستان می‌شود و بلافاصله تیم گشت ضمن اعلام موضوع به یگان انتظامی به محل حریق نزدیک می‌شود.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی بلافاصله از خودرو پیاده شده و با استفاده از شاخه درختان اقدام به خاموش کردن آتش می‌کنند و در حین خاموش کردن آتش ضمن برداشتن جراحت‌های سطحی، لباس‌های آن‌ها دچار آسیب می‌شود.

اقدام به موقع مامران انتظامی و مهارآتش

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: سرانجام با اقدام به موقع تیم گشت پلیس و تلاش آن برای مهار آتش و با حضور اهالی روستا و تیم آتش نشانی، از شیوع حریق به گندم زار‌های اطراف پیشگیری می‌شود.

وی بیان کرد: بعد از این واقعه، تعدادی از اهالی روستان که از نزدیک شاهد این ماجرا بود، در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ با قدردانی از جانفشانی ماموران انتظامی در پیام‌هایی مشابه این چنین گفتند:

"با سلام. در ساعت ۱۹:۳۰ چند روز قبل درختان مزرعه چشمه متعلق به روستای کردیجان از توابع شهرستان آشتیان به دلیل نامعلومی دچار حریق شده بود و هیچ کس از این موضوع اطلاعی نداشت که در این حین ماموران که در حال عبور از جاده بودند، از دور آتش سوزی مزارع را مشاهده می‌کنند که بلافاصله به محل اعزام و سپس از خودرو پیاده و در محل حاضر می‌شوند و با استفاده از شاخه درختان، اقدام به خاموش کردن آتش می‌کردند و در حین خاموش کردن آتش نیز لباس ها‌ی آنان و حتی سر و صورت دچار آسیب شده بود.

ماموران نیروی انتظامی سپس سریعا به آتش نشانی شهر آشتیان و اهالی روستا اطلاع می‌دهند که با این اقدام نامبردگان علاوه بر خاموش شدن آتش، از شعله کشیدن حریق به سمت مزارع گندم دیگر که در جوار محل مذکور بوده است جلوگیری می‌کنند و مانع از وارد شدن خسارت چندین میلیون تومانی به اهالی روستا می‌شوند.
این کار ماموران باعث خوشحالی شهروندان می‌شوند و با توجه به این که مزارع فوق الذکر متعلق به عموم اهالی روستا می‌باشد که از این اقدام ماموران نهایت تقدیر وتشکر را داشته و خواستار تشویق آن‌ها نیز می‌باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.