درگاه خدمات الکترونیک شهروند سازمان منطقه آزاد چابهار فعال شد

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: درگاه خدمات الکترونیک «شهروند» این منطقه به‌منظور تکریم ارباب‌رجوع و حفظ منزلت اجتماعی سرمایه‌گذاران، کاهش مراجعات حضوری و نیز حذف هزینه‌های غیرضروری در زمینه دریافت خدمات شهرسازی فعال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گرشاسب خزائی معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار   اظهار داشت: درگاه خدمات الکترونیک «شهروند» سازمان منطقه آزاد چابهار به‌منظور تکریم ارباب‌رجوع و حفظ منزلت اجتماعی سرمایه‌گذاران، کاهش مراجعات حضوری و نیز حذف هزینه‌های غیرضروری درزمینه دریافت خدمات شهرسازی شامل دریافت پروانه کار، پایان کار، مجوز تعمیر و تخریب بنا و ... برای نخستین باز از زمان آغاز فعالیت این منطقه به آدرس http://es.cfzo.ir راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: متقاضیان ساخت و ساز می‌توانند فایل نقشه‌های ساختمانی خود را برای بررسی از طریق درگاه به مدیریت شهرسازی ارسال کنند.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار امکان ارسال گزارش‌های مختلف شامل گزارش‌های مرحله‌ای ساخت و تخلفات ساختمانی توسط مهندسان ناظر ساختمانی را از دیگر خدمات این درگاه برشمرد و افزود:ماموران پلیس ساختمان مدیریت شهرسازی و اطلاعات جغرافیایی نیز با توجه به ساختار تعریف‌شده در درگاه، می‌توانند گزارش بازدید‌های روزانه خود را ارسال کنند که این قابلیت‌ها، ضمن کاهش تخلفات ساختمانی، ارتقای کیفیت ساخت‌وساز‌ها را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار داشت: برای ورود به درگاه و استفاده از خدمات آن، برای هر نفر (سرمایه‌گذار، مهندس ناظر و مأمور پلیس ساختمان) نام کاربری و رمز عبور اختصاصی توسط کارکنانمدیریت شهرسازی از طریق سامانه «شهرنگار» ایجاد و تحویل داده می‌شود.

خزائی گفت: روند رسیدگی به تمامی درخواست‌های ثبت‌شده از طریق درگاه با استفاده از کد رهگیری که توسط سامانه به متقاضی تحویل می‌شود قابل‌پیگیری است.

انتهای پیام/گ

درگاه خدمات الکترونیک شهروندی در  سازمان منطقه آزاد چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار