حمله ناگهانی زن جوان به کشیش بر روی استیج! +فیلم

کشیش برزیلی مشغول اجرای دعای مذهبی در کلیسا بود که ناگهان از پشت سر توسط یک زن جوان مورد حمله قرار گرفت و به شکل وحشتناکی به پایین پرتاب شد.

حمله ناگهانی زن جوان به کشیش بر روی استیج! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله به یک کشیش برزیلی حین اجرای دعای مذهبی در کلیسایی در این کشور را به تصویر می‌کشد. «مارسلو روسی» در حال اجرای نیایش مذهبی برای جمعیت زیادی بود که ناگهان از پشت مورد حمله یک زن جوان قرار گرفت و به جلو پرتاب شد.

ویدئویی که منتشر شده است لحظه حمله ور شدن این زن جوان به کشیش را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که کشیش در بالای استیج ایستاده و مشغول صحبت و خواندن دعا است ناگهان زن جوان او را هل می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که کشیش تعادل خود را از دست می‌دهد و به پایین استیج و میان حضار در کلیسا سقوط می‌کند. این ویدئو حاضران در کلیسا را در حالی که از دیدن این صحنه شوکه شده‌اند نشان می‌دهد.

این اتفاق در ساعت ۲.۵۰ دقیقه روز یکشنبه در تاریخ ۱۴ جولای رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی برزیل این زن ۳۲ ساله که هویتش مشخص نشده است پس از عبور از ماموران امنیتی توانست خود را به بالای استیج برساند و به کشیش حمله کند. بنا به این گزارش این کشیش در این حادثه دچار جراحت جدی نشد. او پس از چند دقیقه مداوا توسط اورژانس پزشکی دوباره به روی سن بازگشت و به برنامه خود ادامه داد.

گفتنی است؛ زن مهاجم نیز توسط پلیس برزیل دستگیر شد و تحت بازجویی قرار دارد.

انتهای پیام/

لحظه وحشتناک حمله ناگهانی مهاجم به کشیش در کلیسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۶ تير ۱۳۹۸
جلوی چه جمعیت انبوهی هم آبروش رفت
آخرین اخبار