تسریع در ترافیک شهری و حفاظت از توسعه افقی شهر اصفهان رهاورد اجرای رینگ چهارم

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان گفت: اجرای رینگ چهارم یا حلقه حفاظتی، علاوه برتسریع در ترافیک شهر، از توسعه افقی شهر اصفهان حفاظت می کند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شیرین طغیانی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان در بازدید اعضای شورای شهر اصفهان از طرح‌های در حال اجرای شهرداری اصفهان عنوان کرد: پروژه‌های شهر اصفهان در دو بخش کلان و خرد دسته بندی می‌شود و در بازید امروز نظارت بر پروژه‌های کلان شهر مد نظر است.



پیشرفت ۶۰ پروژه نمایشگاه


وی با اشاره به بازدید از پروژه نمایشگاه اصفهان اظهار کرد: فاز اول این پروژه پیشرفت خوبی داشته و در مجموع این طرح با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال اجرا است.

رئیس کمسیون عمران شورای شهر اصفهان با بیان اینکه طرح رینگ چهارم یکی از بزرگترین پروژه‌های مدیریت شهری است، تصریح کرد: اجرای رینگ چهارم یا حلقه حفاظتی، علاوه برتسریع در ترافیک شهر، از توسعه افقی شهر اصفهان حفاظت می‌کند و تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان به این طرح اختصاص یافته است.

طغیانی با اشاره به آغاز این طرح از بهمن ماه ۹۷ اضافه کرد: خوشبختانه امروز ۳ درصد نسبت به برنامه زمان بندی پروژه که ۱۸ ماهه است، جلوتر هستیم.

وی با اشاره به طرح خیابان فرزانگان عنوان کرد: قسمتی از رینگ در این منطقه قرار دارد و علاوه بر طرح حلقه حفاظتی، از دو میدان در این خیابان بازدید کردیم.


پل اردستانی یکی از نقاط عطف پروژه‌ی رینگ چهارم

عضو شورای شهر اصفهان نقطه عطف پروژه رینگ چهارم را احداث پل شهید اردستانی دانست و گفت: این قسمت از پروژه طرح بزرگی است که روزانه حدود ۴۰۰ هزار متر مکعب حجم خاک ریزی دارد.

طغیانی با اشاره به رویکرد پروژه‌های شهرداری اظهار کرد: تمامی پروژه‌ها با رویکرد توسعه‌ای صورت می‌گیرد شورای شهر اصفهان با توجه به وظیفه‌ی نظارتی که دارد، به ارتقای کیفی این پروژه‌ها کمک می‌کند.

وی محدودیت مالی شهرداری‌ها در کلان شهر را مشکل جدی مدیریت شهری برشمرد و گفت: اجرای این پروژه‌ها در کلان شهر اصفهان و در شرایط کنونی در نوع خود بی نظیر است که با همکاری و هم افزایی در مدیریت سیاست گزاری و اجرایی شهر اتفاق افتاده است.


انتهای پیام/م

برچسب ها: شورای شهر ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار