فروش انگشتر داعش نشان در نیشابور

فروش انگشتر طلا منقش به پرچم گروه تروریستی داعش در نیشابور در حالی اتفاق افتاد که مسئولان این صنف مدعی شده‌اند که تاکنون هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی در رابطه با ممنوعیت فروش این‌گونه محصولات صورت نگرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،پس از مشاهده اسباب‌بازی‌هایی با شمایل گروه تروریستی داعش در مشهد و جمع‌آوری آن از مغازه‌ها، این بار در اتفاقی تازه انگشتری با نشان پرچم این گروه در یکی از طلافروشی‌های نیشابور دیده شده است.

رئیس اتحادیه طلا، جواهر، فیروزه و ساعت نیشابور در رابطه با این موضوع گفت: در این خصوص دستورالعمل یا نامه‌ای از سمت نیروی انتظامی یا اداره صنعت، معدن و تجارت به ما نرسیده است.

مهدی رفیعی خاطرنشان کرد: وقتی چنین اجناسی با چنین شمایلی در بازار توزیع می‌شود به ما اطلاع‌رسانی می‌شود، ولی تاکنون چنین اطلاع‌رسانی به ما نشده است.


بیشتر بخوانید: فروش اسباب‌بازی با شمایل داعش در مشهد


وی تصریح کرد: صددرصد هم‌اکنون به موضوع ورود پیدا می‌کنم و جلوی گسترش این موضوع در شهر را می‌گیریم و به واحد صنفی اعلام می‌کنیم که جواهر مدنظر را از جمع‌آوری کنند.

رئیس اتحادیه طلا، جواهر، فیروزه و ساعت نیشابور ادامه داد: این مطلب اولین موردی است که اطلاع می‌یابم و تاکنون نیز مشاهده نکرده‌ام، ما می‌خواهیم جامعه را اصلاح کنیم، امربه‌معروف در جهت اصلاح جامعه باید باشد و نباید آبروی کسی برده شود.

رفیعی خاطرنشان کرد: گاهی به‌دلیل تنوع مدل‌ها و عدم اطلاع این اتفاق می‌افتد، مطمئن هستم که سوءنیتی وجود ندارد و با ورود صنف و اطلاع‌رسانی دیگر شاهد چنین مواردی نیستیم.

منبع فارس

انتهای پیام/پ

 

مشاهده اسباب‌بازی‌هایی با شمایل گروه تروریستی داعش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار