توانایی‌های دوربین 9X Pro در شرایط نوری نامناسب +تصاویر

آنر با انتشار دو پوستر و چند تصویر در فضای مجازی، قدرت دوربین گوشی جدید خود را در شرایط نوری نامناسب به رخ کشید.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ما انتظار نداریم دوربین گوشی آنر 9X به اندازه گوشی آنر ۲۰ پرو کیفیت داشته باشد، اما این دستگاه نیز دوربین سه‌گانه جذابی به کاربر ارائه می‌دهد که تجربه کار کردن با آن، کاربر را تا حدودی راضی نگه دارد.

جدیدترین تبلیغ منتشر شده از 9X Pro

آخرین تبلیغ منتشر شده از گوشی جدید آنر توانایی‌های 9X را در تصویربرداری نشان می‌دهد. توانایی که این تبلیغ‌ها روی آن متمرکز هستند عکس‌برداری در نور کم است. این تبلیغ‌ها، که دو پوستر جذاب هستند، در صفحه رسمی آنر در Weibo منتشر شده‌اند و نشان می‌دهند تصاویری که گوشی 9X Pro می‌تواند در نور کم بگیرد چه شکلی است.

        تبلیغ آنر از توانایی‌های دوربین 9X Pro در شرایط نوری نامناسب +تصاویر    تبلیغ آنر از توانایی‌های دوربین 9X Pro در شرایط نوری نامناسب +تصاویر


بیشتر بخوانید: گوشی 5G شرکت آنر به زودی عرضه می‌شود


در همین حال پس از انتشار این تبلیغ‌ها، تعدادی از تصاویر ثبت شده با گوشی آنر 9X Pro در فضای مجازی منتشر شده که آن‌ها نیز در نور بسیار کم ثبت شده‌اند و توانایی بالای این گوشی در شرایط نوری نامساعد را به رخ می‌کشند. به غیر از عکس اولی، به نظر می‌رسد باقی تصاویر در حالت شب (Night Mode) ثبت شده باشند. حالت شب با ترکیب کردن چند فریم مختلف در یک عکس و کاهش نویز آن‌ها می‌تواند سوژه را آشکارتر و رنگ‌ها را زنده‌تر کند.

تبلیغ آنر از توانایی‌های دوربین 9X Pro در شرایط نوری نامناسب +تصاویر

انتظار می‌رود هر دو گوشی‌های 9X و 9X Pro دارای دوربین مشابه ۴۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی باشند. البته انتظار می‌رود یک لنز سوم ۸ مگاپیکسلی واید انگل در گوشی 9X Pro دو لنز دیگر را همراهی کند. دو گوشی آنر 9X از آخرین تراشه میان‌رده Kirin 810 استفاده خواهند کرد. هر دوی آن‌ها نیز دارای یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپری هستند و صفحه نمایش ال‌سی‌دی Full HD+ آن‌ها ۳.۵۶ اینچ است. در هر دو گوشی نیز از مکانیزم پاپ‌آپ برای دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی استفاده شده است.

آنر در کنار دو گوشی میان‌رده خود امکان دارد از مچ‌بند جدید خود با نام Honor Band 5 رونمایی کند. حتی عده‌ای می‌گویند احتمال دارد در این مراسم که در ۲۳ جولای برگزار می‌شود، لپ‌تاپ بعدی این شرکت با نام MagicBook Pro نیز معرفی شود. اولین نسخه HonorBook هیچ وقت به بیرون از چین نرسید، شاید زمان آن فرا رسیده که شاهد تغییری در این مسئله باشیم.

انتهای پیام/

آنر جدیدترین تبلیغ گوشی خود را منتشر کرد

برچسب ها: فناوری ، آنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.