مدیر مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: تعداد دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر، حدود ۳۰ برابر شده است و اکنون حدود ۸۰۰ دانشجو در این مرکز مشغول تحصیل هستند.

افزایش ۳۰ برابری دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، هادی معماریان مدیر مرکز آموزش عالی کاشمر در جمع اصحاب رسانه گفت: این مرکز در سال ۱۳۹۰ با دو رشته و ۳۰ دانشجو راه اندازی شد که اکنون حدود ۸۰۰ دانشجو در ۶ رشته این مرکز مشغول تحصیل هستند.
 
او تصریح کرد: هر چند بیم تعطیلی این مرکز در سال‌های قبل وجود داشت، اما از سال گذشته با تهیه سند آمایش و تلاش برای افزایش تعداد دانشجو و افزایش اعضای هیات علمی افق روشنی پیش آن ترسیم شد.
 
مدیر مرکز آموزش عالی کاشمر با اشاره به رشد ۶ برابری تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه نسبت به سال ۹۰ گفت: مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان یک مرکز علمی پیشرو در توسعه پایدار علاوه بر نقش موثر در پویایی اجتماعی و فرهنگی منطقه تلاش دارد سهم مهمی در توسعه اقتصاد منطقه و ارتقای دیار ترشیز ایفا کند.
 
معماریان با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده، اعتبار لازم برای توسعه و تجهیز مرکز نوآوری و شتابدهی کسب و کار ترشیز اخذ شده است افزود: وجود این مرکز می‌تواند به شتاب دهی توسعه اقتصادی و ایجاد کسب و کار‌های جدید کمک کند.
 
او تصریح کرد: این مرکز در یک سال اخیر موفق به انعقاد هفت تفاهمنامه همکاری با سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی شده تا بتواند در حوزه‌های مورد نظر دستگاه‌های مختلف را از نتایج فعالیت‌های پژوهشی استادان این مرکز بهره‌مند نماید.
 
مدیر مرکز آموزش عالی کاشمر  گفت: این مرکز آموزش عالی در یک سال اخیر علاوه بر راه اندازی مرکز علمی ارزیابی تندرستی، با برگزاری بیش از ۱۰ کارگاه آموزشی توسط مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی، فعالیت جدی‌تر در مدیریت سبز داشته که به منظور اهداف سند آمایش دانشگاه است.

معماریان ادامه داد: مشکلات پیش روی این مرکز کمبود فضا و بودجه و اعتبارات دانشگاه است که با حمایت مسئولان، می‌توان مرکز آموزش عالی کاشمر را به عنوان رکن توسعه و تعالی و پیشرفت منطقه معرفی کرد.
 
او تصریح کرد: این مرکز امسال در ۶ رشته در مقطع کارشناسی براساس سوابق تحصیلی نیز دانشجو می‌پذیرد و متقاضیان می‌توانند از مزایای تحصیل در یک دانشگاه دولتی به صورت رایگان در این مرکز بهره ببرند.

کاشمر با پنج مرکز دانشگاهی و حدود ۳۰ هزار دانشجو در ۲۲۸ کیلومتری مشهد قرار دارد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

تحصیل ۸۰۰ دانشجو در مرکز آموزش عالی کاشمر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.