اخبارحوادث امروز بیست و نهم تیرماه ۹۸؛

گروگانگیری جوان ۱۸ ساله در برخوار/ کشف و جمع آوری ۴۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و نهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و نهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

گروگانگیری جوان ۱۸ ساله در برخوار

سرهنگ غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه فرزند ۱۸ ساله اش توسط افرادی ربوده شده بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی برخوار قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یکی از دوستان آدم ربایان به علت اختلاف مالی با پدرفرد ربوده شده در زندان است و گروگان گیران فرزند او را در ازای آزادی دوستشان گروگان گرفته بودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: بلافاصله یک اکیپ مجرب از کارآگاهان وارد عمل شدند و پس از شناسایی آدم ربایان در عملیاتی ضربتی آن‌ها را که هفت نفر بودند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوارتاکید کرد: پلیس هرگز اجازه جولان و گردن کشی به عده‌ای اراذل و اوباش نخواهد داد و با این افراد برخورد قاطع و قانونی می‌شود.
 

کشف و جمع آوری ۴۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال

سخنگوی شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: شرکت توزیع برق استان اصفهان با هماهنگی با مراجع قضایی اقدام به قطع برق مشترکان دارای دستگاه استخراج ارز دیجیتال کرده است.

امیر رمضانی افزود: این مشترکان حدود ۱۹۰۰ کیلووات مصرف برق داشته اند.

 

پلمپ ۵۹ واحد صنفی متخلف در اصفهان

 
سرهنگ محمدحسن اسماعیلی رییس پلیس اطلاعات و امنیت استان اصفهان گفت: در یک هفته گذشته در بازرسی ماموران انتظامی از ۱۷۶ واحد صنفی در اصفهان، ۵۹ واحد به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و قوانین صنفی پلمب شدند.

او از صدور تذکر به ۱۱۹ واحد صنفی متخلف نیز در این بازرسی‌ها خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و تلفن گویای ۲۱۸۲۵۸۲۵ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.