کارشناس نظامی یمنی:

عربستان بدون حمایت‌های خارجی امکان بقا ندارد/ آل‌سعود به هر توهینی تن می‌دهد تا در قدرت بماند

یک کارشناس نظامی یمنی اعلام کرد تنها تضمین برای بقای رژیم سعودی اجرای برنامه‌های آمریکا، اسرائیل، فرانسه و امثال آنهاست.

عربستان بدون حمایت‌های خارجی امکان بقا ندارد/ آل‌سعود به هر توهینی تن می‌دهد تا در قدرت بمانندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سرتیپ «خالد غراب»، کارشناس نظامی یمنی در  مصاحبه‌ای اعلام کرد حملات پهپادی به فرودگاه‌های سعودی از جمله حمله نیمه شب گذشته به فرودگاه ابها در عسیر بر اساس طرح‌های بررسی شده، انجام شد. این دوازدهمین حمله پهپادی از نهم ماه رمضان است. از حملات پهپادی مقداری کاسته شده بود، اما اکنون حملات با شدت ازسرگرفته شده است که دلایلی دارد.

وی در توضیح دلایل افزایش حملات پهپادی نیروهای یمنی گفت: یکی به این علت است که اهداف از قبل تعیین شده است دوم اینکه در واکنش به حرکت فریبکارانه رژیم سعودی صورت می‌گیرد که به جامعه سعودی و به جهانیان اینگونه القا می‌کند در حال توسعه فرودگاه ابهاست در صورتی که با این حملات در حال حاضر امکان توسعه وجود ندارد. رژیم سعودی نمی‌تواند بر این عملیات بزرگ سرپوش گذارد و پرواز‌ها بر اثر حملات به فرودگاه ابها تقریبا فلج شد.

سرتیپ غراب گفت رژیم سعودی بدون حمایت‌های خارجی امکان بقا ندارد و مأموریت سعودی‌ها نیز نابودی ملت‌های عرب و مسلمان به نمایندگی از دشمن است. تنها تضمین برای بقای رژیم سعودی نیز اجرای برنامه‌های آمریکا و اسرائیل و فرانسوی‌ها و امثال آنهاست. به همین سبب خاندان سعودی زمانیکه تحقیر و نیز توهین می‌شوند کاری به غیر از اینکه لبخند بزنند نمی‌توانند انجام دهند. آنان به هر توهین و تحقیری تن می‌دهند و می‌پذیرند تا در قدرت بمانند.

وی تاکید کرد حمله نهم ماه رمضان برای رژیم سعودی پیام داشت، اما مشکل این رژیم در آن است که کودن است. پیام آن بود که برد پرواز‌های پهپاد‌ها که بالای هزار و پانصد کیلومتر است باز هم افزایش خواهد یافت. پیام دوم آن بود که همه اهداف اعم از اهداف دقیق یا در مکان‌های مستحکم و یا در سری‌ترین جا‌ها در معرض حملات رزمندگان یمنی قرار دارند. ایستگاه پمپاژ نفت در عسیر و دو لوله نفتی هفتم و هشتم جزو موارد سری بود که خیلی‌ها و حتی بیشتر مسئولان سعودی از آن اطلاع نداشتند. فرودگاه‌های سعودی اکنون به دلیل این حملات، فلج شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
بدبخت نه راه پیش داره نه راه پس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
ننگ بر السعود خبیث
Iran (Islamic Republic of)
محمودی
۱۳:۱۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
ال سعود کلا ابروی عربها وخاورمیانه رابردند انشالاه سپاه یه گوش مالی به ال سعود هم بدهد
آخرین اخبار