دستگیری ۲ سوداگر مرگ با یک تن و ۱۸۷ کیلوگرم مواد افیونی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۱۸۷ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان "خاش"خبر داد.

دستگیری ۲ سوداگر مرگ با یک تن و ۱۸۷ کیلوگرم مواد افیونیسردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاش" با یک سری کار گسترده اطلاعاتی یک باند قاچاق را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودرو‌های تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

47وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خاش با پشتیبانی تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را شب گذشته در حال جابه جایی مواد مخدر با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور خاش-زاهدان شناسایی و با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: راننده خودرو‌ها بدون توجه به هشدار‌های مکرر پلیس متواری و سرنشینان آن‌ها به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو‌ها را با قانون به کارگیری سلاح متوقف و قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری عنوان کرد: در پاک سازی منطقه ضمن دستگیری ۲ سوداگر مرگ، یک تن و ۱۰۳ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک، ۴۳ کیلو و ۷۷۰ گرم حشیش و ۴۰ کیلو سایر مواد مخدر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/گ

دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف مواد افیونی در خاش

برچسب ها: دستگیری ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار