بازدید کودکان اوتیسم ازباشگاه خبرنگاران جوان/ بالاترین بازدید استانی ازسایت باشگاه خبرنگاران کرمان

مسئول باشگاه خبرنگاران جوان کرمان از کسب رتبه نخست بیشترین بازدید صفحات استانی پایگاه اطلاع رسانی خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان کرمان در ۳ ماهه اخیر خبر داد.

بازذید کودکان اوتیسم ازباشگاه خبرنگاران جوان/ بالاترین بازدید استانی ازسایت باشگاه خبرنگاران کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سیدمحمود میرکمالی مسئول باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان در آستانه روز خبرنگار و در بازدید کودکان اوتیسم از مجموعه باشگاه خبرنگاران گفت: این خبرگزاری با تلاش خبرنگاران و سردبیران در ۳ ماهه اخیر، رتبه اول بیشترین بازدید و رتبه‌ی دوم تولیدخبر را در کشور کسب کرد.

همچنین ابوالفضل نعمتی معاون خبر صداوسیمای مرکز کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای خبرنگار گفت: بیمه و حق الزحمه خبرنگاران از جمله مسائلی است که باید بیشتر به آن توجه و هر چه سریع‌تر حل شود.

او با بیان اینکه باشگاه خبرنگاران پشتیبان معاونت خبر است، افزود: باشگاه خبرنگاران باید خروجی داشته باشد و از توان و ظرفیت خبرنگاران این خبرگزاری استفاده شود.

در ادامه‌ی این جلسه ارجمند روانشناس مرکز اوتیسم امام علی (ع) گفت:  در استان کرمان با توجه به اقدامات انجام شده توسط مرکز اوتیسم، سالانه ۱۲ نفر به مدارس عادی معرفی می‌شوند.

او با بیان اینکه از هر ۵۹ تولد در کشور یک نفر مبتلا به اوتیسم است، افزود: خانواده‌ها باید با نشانه‌های اولیه اوتیسم آگاه شوند و بدانند چگونه با این کودکان برخورد کنند.

ارجمند با بیان اینکه شهر کرمان در زمینه توانمندسازی افراد اوتیسمی برتر است، گفت: اوتیسم دوره تشخیص و درمان خاصی دارد و اگر بین ۲ تا ۵ سال بیماری این افراد تشخیص داده شود با درمان به موقع بدون جداسازی از جامعه کنار دانش آموزان دیگر تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ح

بازدید کودکان اوتیسم ازباشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: رتبه ، اوتیسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار