بهره مندی داوطلبان کنکور از خدمات مشاوره‌ای

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: از ابتدای فرآیند انتخاب رشته تاکنون، ۶۰ نفر از دانش آموزان این ناحیه از خدمات مشاوره‌ای پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری بهره‌مند شده اند.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه مشاوره حضوری و انتخاب رشته الکترونیکی در این پایگاه انجام می‌شود، گفت: فراهم شدن زمینه انتخاب رشته مناسب برای داوطلبان ورود به دانشگاه یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش است.

بهره مندی داوطلبان کنکور از خدمات مشاوره‌ای

او افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند از ۱۵ مرداد ماه به مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب رشته اینترنتی با حضور در پایگاه انتخاب رشته ناحیه یک اهواز واقع در مرکز مشاوره امام رضا (ع) جنب ورزشگاه تختی اقدام نمایند.

نیسی گمراوی با بیان اینکه بیش از ۶۰ داوطلب تاکنون از خدمات مشاوره‌ای پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری ناحیه یک اهواز بهره‌مند شده اند، بیان داشت: ایجاد آرامش میان خانواده‌ها و دانش آموزان، انتخاب درست، دقیق، منطقی، عالمانه و آگاهانه از اهداف برپایی پایگاه انتخاب رشته کنکور است.

بهره مندی داوطلبان کنکور از خدمات مشاوره‌ای

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تاکید بر اینکه ۳ جلسه مشاوره حضوری و بررسی دقیق انتخاب رشته توسط مشاوران انجام می‌گیرد، تصریح کرد: در این پایگاه‌ها به دانش آموزان مشاوره داده می‌شود تا با توجه به وضعیت تحصیلی وفرصت‌های پیش رو انتخاب رشته کنند که بنابر برنامه زمان بندی اعلام شده، دختران از ۸ و ۳۰ الی ۱۲ و ۳۰ و پسران ۱۷ الی ۲۰ می‌توانند جهت انتخاب رشته مراجعه کنند.

بهره مندی داوطلبان کنکور از خدمات مشاوره‌ای

انتهای پیام/گ

آغاز انتخاب رشته داوطلبان کنکور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.